GAL IN MOJI 'NAJSTNIŠKI' PREBLISKI

                                                              FOTKA 'ukradena' z neta

Če bi se Domača štacuna nahajala na angleško govorečem področju bi vanjo stopil Robbie Williams, tako pa je prišel karizmatičen Gal Gjurin, kar je zame še toliko prijetneje.

Tak dolgočasen dan. Razveselila sem se prijetnih obrazov, ki so mi polepšali dan, klepet z bratrancem, njegovo ženo, debata o muziki gor in dol, podobna energija med nami, od tod vem, da smo v žlahti.

😄

Od daleč sem zagledala znan obraz, z odra, s televizije ali s kakega večjega ekrana. Prepričana sem bila, da se bo v mimohodu izgubil in šel mimo, mi pustil prijeten vtis, da po Celju hodijo tudi takšni ljudje, ki jih ne vidiš vsak dan in bo ostalo pri tem.

Stopil je v trgovino, moja sogovornika sta se v trenutku izgubila, pozabila sem kdaj smo se poslovili, moje misli so se fokusirale na to, da le zaprosim za nekega selfija, da se ne obnašam kretensko kot neka zmedena najstnica (na to sem pozabila) 😅

Moje misli so prevladale z vsebino o tej skupni fotografiji, naj ne bom bumber, ki se dela fino in se potem na močno tolče bo glavi, da je zamudila priliko.

Ko neka zacopana najstnica sem uspela izdavit, da mam prošnjo za selfija. Uredila sem na hitro, brez, da bi preverjala svoje vizualno stanje na nastali fotogafiji.
Skljočnila sem, brez, da bi se mi zatresel telefon oziroma, da bi mi padel iz rok, se zakotalil po tleh, se mi razletel na milijon koškov in bi si morala kooooooooončno na hitro navabit nov telefon, ki bi delal vsaj na videz normalne fotke. Zmeraj se čudim, da so fotografije prijateljev tako čudovite...na svojih izgledam obupno.
😄

Prav brigalo me je kako izgledam....raje nisem preverjala, saj s svojimi tresočimi rokami ne bi bila sposobna vnovičnega fotografiranja.

Prjazn tip ... zelo. Kljub temu, da je na daleč..preko tv ekrana, iz zornega kota pod odrom, ko opazuješ njegovo ustvarjanje fantastičen, dobiš občutek, da je nad vsemi. Pa je presenetljivo tako zelo prizemljen, dostopen prijazen a hvala bogu vseeno zelo poseben.

Fotka se posta na fb..tudi, če izgledaš kretensko, da se kasneje pride do človeka....ga tagneš...storiš to čisto neopazno, slučajno.

😄

No v glavnem sem se zadržala in zgolj 'neopazno' delila tudi njegov profil na fotki kjer sva oba.

Raje bi mu napisala kaj blazno izvirnega v stilu kako lep vtis je napravil name in kako bi sama ustvarila lepšega, v kolikor bi še enkrat odprl ta vrata.

Najstniški zapis, ki me opomni, da sem kljub po letih že mimo najbolj norega obdobja, še zmeraj mlada.

😆


Evo in je spet petek, super dan, ki se je začel krasno. Moj najljubši dan v tednu, ne glede na to al me čaka deloven vikend al pa je, kot tokrat čisto fraj.
Zgodnja jutranja rekreacija, kjer mi prijateljica drži tempo, da ne hodim okoli Petrička, do poznega večera.
Jutranja kava ob naši Savinji in umirjene misli za lep, uspešen dan...takšnega želim tudi vsem vam.
😃

Pa se en kolikor mi je znano cisto nov song...Tinkare in Gala in ja...zato, ker objemov ni nikoli prevec.


'OBJEM'


Komentarji