POLN KUFER MAM TEH DEDCEV. AL SI KURBA ALI SI FINA AL PA SI LEZBA....ČE SI NJEGOVA...PA GRE, KO MU ZAPAŠE


                                                                  Foto: Vanjo Grobljar

Ekola. Takle je. Zadnjič se je pri meni v štacuni pojavila gospodična. Gospa, znanka, kolegica, prijetna pupa, ki jo poznam od zmeraj.
Ena v vrsti ljudi, ki jo je življenje razočaralo. Ena izmed tistih žensk, ki je za življenjskega partnerja dobila kretena, ki se mu je sredi njunih najllepših let zmešalo in je 'zapustil' družino in obrnil hrbet varnemu zavetju domačega ognjišča.

Čudn. Ponavad sm na tapeti jst, ki sem samska. A to je drugo. Js sem izbirčna...meni nč ni. Takšne predobre duše so drugo, ko jim kreten obrne hrbet ravno takrat, ko so mu vse postlale, gor spravile otroke in bi z njo...z ljubeznijo kateri je uradno ali neuradno obljubil večno zvestobo zaživele.

Najbolj zanimivo je, ko si samski in dobiš povabilo na zmenek kakšnega takšnih kretenov. 
Bom priznala, da sem si zadnjič vzela k srcu, ko me je prjatu sprašval, če mam mogoč raje ženske v postli. Sem se čutila ogroženo, kot tisti, ki jih napadejo in označijo za prikrite gaye.
Da razčistimo, nisem lezbijka. Tu kar se tiče mene sem izredno konzervativne sorte in tudi samska nisem že sto let, kot si predstavljajo mnogi. 
Čeprav sem izredno odprte sorte...s svojimi 'lubeznimi' zdaj že bivšimi ne izvajam duck face poz in jih limam na fb...kjer imam kar se tiče ostalih zadev pač na taužnte objav.
Svoje zaklade šparam zase in jih ne razkazujem svetu naokoli. :-P

Pravm tko.... Pustite nam ta svet

                                                        


Moj bivši, se norca velikokrat delamo, namišljeni fant (imel je klavstrofobijo, če se je znašel v prostoru skupaj z ljudmi, ki me imajo radi) se je poslovil in smo mu odvzeli staž mojega fanta zdaj že nekaj mesecev, tednov, trenutkov nazaj. 
In pol fora....da dekle, ki si kupi škatlo Claritinov, če jo kdo povabi na zmenke začne dobivat povabila na zmenke, na katere tako ali tako ne hodi.

S tistimi s katerimi se druži, ji niso všeč tako, da bi jim podajala roko, jim menjavala rjuhe in zjutraj pripravljala zajtrke. Takšnih ne vabi na  kave, zabavne večere, to počne s prijatelji s katerimi si mim grede steče v objem, ob katerih nima treme, ko jo pogledajo v oči....

In potem pač pride kak trenutek in kakšen vztrajnež ali pač morda le zadosti karizmatičen poba dobi odgovor, ki pelje proti zapeljevanju, romantičnim trenutkom, kinu, sprehodom po temi pod na pol prižganimi mestnimi lučmi.
In se vse sesuje, ker zbeži preden bi se kaj prihodnosti obetavnega sploh zgodilo.Pravjo, da je težko bit hudo samozavesten in brez poguma hkrati. 
  V primeru, da se....tega ne bi delila s svetom. Pa vseeno mi malce para živce dejstvo, da moramo igrat sterilne ženske, ki se kot je pisalo v Cosmotu ne smemo dat...mesce in mesce ;) Ker v nasprotnem primeru smo v sekundi označene za kurbe.


=)

Smo sedele ravno zadnjič na drinku. Ob Long Islandu, Cosmopolitanu, Sex on the beach smo čvekali oz. čvekale kot moški homoseksulaci pojmujejo po žensko sebe. Babji čvek torej.
Zanimivo so me razsvetlili, da bom kurba...če bom prehitro dala in finoča, če se bom predolgo držala nazaj. Da bom v vsakem primeru ostala sama. Al zarad predolgega čakanja al pa zarad prehitrega odziva.
So me razvestlili moji pobje ali moje babje čenče, kot pravijo sebi....da v primeru zmenkarij gospoda pravega, se bo zmešalo od neaktivnega preživljanja prostega časa meni. Da romantika ni to kar pravijo in da zna dolgočasit.


Ne govorim rada o svojih ljubeznih, simpatijah, ljudeh, ki zamajajo moj svet pod nogami.
Ne razglabljam in ne razmišljam o vzrokih, ker me ne moti, da je temu tako.

Mi je pa ta prijetna pupa iz začetka današnjega zapisa razvsvetlila svet. 
Si samska....a nisi osamljena. Pa ornk pomislim, da v mojem svetu osamljenost ne obstaja. Če se mi slučajno zahoče, da bi se družila z njo je odzivnost na klice mojega telefona kar velika...potem postane smeh ob odlično skuhani kavi spet najboljši prijatelj in potem ponovno s prijateljem razglabljava o težavah straight in gay sveta...on flirta s svojim gospodom popolnim ...zaenkrat se z njim še druži le ob pogledu na šalci od kofeta na katerem ga vsako jutro njegov obraz čaka...................
Prepričanost vase nas žensk   privlači uspeh in odganja četudi ne sicer tako zelo preplašene moške



                   Na užitke in naj tudi vaši trajajo čim dlje, pa fajn petek in en ekstra vikend vsem
                                                              Rada vas mam ;) 
                                                               TaFajnaUrška
                                                                                  


























































Komentarji

  1. Pa sem mislila, da ima samo moja generacija takšne 'ljubeznske' probleme. Vsi bi radi nategovali drug drugega, bog ne daj, da dobiš čustva zraven to je 'no go' za milenijce, če hitro daš in hitro greš si perfekten in samostojen osebek naše generacije, baje. Groza.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar