ESCAPE ROOM MISTERIUS CELJE-NAŠA IZKUŠNJA IZ SOBE POBEGA




Nas pet prijateljev, se je pogovarjalo, kam bi šli. V bistvu, smo razpavljali o tem štirje, saj je bilo presenečenje za rojstni dan pete članice naše ekipe.

Majo smo naplahtali, da bo mela intervju za mestni časopis. Jo pred uredništvom trikrat zavrteli in odpeljali v predverje sobe pobega Escape room misterius v Celju.

Mene je grabila panika. Imam rada strah, čeprav me je nenormalno strah. Smešno priznam, tudi meni je.

Če pričnemo s tem, da se v Celju nič ne dogaja, tudi odgovorni za Escape room v Celju, dokazujejo, da se, pa še prav luštno je.

Naročit se je treba prej. Dobiš uro ob kateri se z ekipo prikažeš ali pa nabaviš bon, ki ga lahko vnovči npr. slavljenec.

Na izbiro je, da se vzame navadna ali strašljiva verzija, če nimate v odpravi ravno majhnih otrok, priporočam slednjo verzijo.

Sama sem kljub nervozi pre neznanim čist normalno preživela, če ne bi dobila v glavo meni neljubega plastičnega dodatka, ki mi predstavlja ogromen strah. A to ni bilo v scenariju sobe, temveč je bilo vzeto iz scenarije v glavi našega člana ekipe.
Mal sem vpila in dala ves strah ven. Kap me ni zadela, tako, da smo se lahko kljub prvotnemu šoku podali izpolnjevanju ugank dalje.

Ker berete moj tokratni zapis, smo s prijatelji uspeli pridet ven. Vmes me je spreletelo, da smo blazno neumni, pa so nas na koncu potolažili, da nismo.
Na koncu je zablestela naša slavljenka in nas z lahkoto spravila na plano. Telefone se pusti izven okolja, kjer se igro igra in je zaradi tega še kanček bolj vznemirljivo. Na koncu vas fotknejo, tako, da ni slabe volje po neustvarjanju spletnih spominov.


Privlačna je zgodba o Ulriku, celjski grofje so tema, ki privlači domačine in tiste, ki hodijo k nam le na obisk. O prijetno urejenem prostoru, lahki dostopnosti z avtomobilom do sobe. Uganke se rešujejo urco in na voljo so namigi, tako, da nihče ne ostane zaklenjen za zmeraj.
Dobro je za družine, za povezanost staršev z otroki, za team buildinge s sodelavci in za prijatelje, ki jim pomeni escape room vrsto zabave.

Priporočam obisk tudi ljudi iz drugih krajev, da pridejo pogledat k nam in vidijo, da tudi pri nas v Celju marsikaj ter marsikdaj dogaja.

Sem zasledila da sta dva. Ustvarjalca sobe v Celju, ki bi se jima kot zavedna Celjanka rada zahvalila za popestritev dogajanja v našem žal prevečkrat zaspanem mestu ob Savinji.

Prilagam link na katerega lahko potencialni igralci kliknete in izveste več o naši celjski sobi pobega.

ESCAPE ROOM CELJE, lahko pa jih najdete tudi na facebook strani Escape room Misterius Celje.

Se pa priporočam za vaše izkušnje iz drugih sob po Sloveniji. Katere priporočate. Sami se nagibamo k čim bolj raznolikim, pestrim verzijam s strašljivim priokusom, da sprobamo še druge verzije izven Celja.
                                                        Če se nam uspe rešit, se javim tudi v prihodnje.😝

                                                                                         Lepo se mejte

                                                                                            TaFajnaUrška

Komentarji

  1. Predlagam Zmajev Tempelj v Ljubljani in Čudežno deželo v Ljubljani. Oboje fantastično :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar