Živijo.


Odkar sem na svetu pišem.
Nikoli nisem gledala, če kdo to bere. Pisanje je moja terapija, veselje, spravljanje črk na papir...to je moje življenje.
Najbolj zanimivo pa je, da glede na branost (so me opozorili drugi) mojih postov na Fbju, bi morala bit sposobna ustvarit blog.
Ga odpret, spisat in stilsko uredit.
Prva in zadnja stvar sta razumljivo pri meni problematični a opažam, da je takšna postala tudi srednja.
Pisati o čem. Ima smisel pisat brez repa in glave.
Me bo kdo razumel?
Bo kdo bral?
Čisto preveč začetniških problemov.

No..pa nekaj je le uspelo.
Ime smo našli po zaključenem razpisu na Facebooku. :)
TaFajnaUrška je zmagovalno ime po katerem se imenuje sedaj moj blog. Hvala Barbi.
Bom nehala, da se ne razpišem o veličini ljudi, kako nisem fenica črednega nagona, kako se rada smejim in kako uživam v življenju.
Kako imam rada ljudi, tudi takrat, ko se pojavi razlog, da bi bilo bolje, če koga ne bi imela.



Lep pozdrav vsem do prihodnjega tedna.


TaFajnaUrška




Komentarji

  1. Ja ta fajni ljudje so vedno drugačni od drugih! Ampak ; nekateri uspešni že za časa življenja, drugi šele, po smrti. Bravo Urška tebi je uspeh zagotovljen v času življenja in tudi po njem! Hvaležna, da te poznam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaaaa za vzpodbune in res lepe besede.
      =D
      Poljub Cveti moja :-*

      Izbriši
  2. Bravo pupa moja in srečno naprej <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo pupa moja in srečno naprej <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si! Te berem dobrotnica moja!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zej pa z radostjo in brez zadrškov lepšaj dneve nam "ubogim revam", ki komaj čakamo na Tvoje sončne žarke...

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja koncnoooo....fuuuul ponosna nate ��

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja koncnoooo....fuuuul ponosna nate ��

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa smo dočakali :) pogumno po blogerski poti :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa smo dočakali :) pogumno po blogerski poti :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar