CARSKI PRAŽENEC, WANNABE in TELEFONSKA SLUŠALKA.

Vsak dan sem pozorna na življenje.

Včasih so dogodki bezljali mimo mene, trenutki mi uhajali brez, da bi bila pozorna, da so se sploh zgodili. Ne vem točno kdaj sem tako zelo začela doživljat dneve. Je prišlo sčasoma, z leti ali pa sem slučajno ujela trenutek in zdaj to počnem konstantno.

Med tednom sedaj živim s tem, da pišem. Zapise, objave in tudi zadnje čase te bloge. Razmišljam o temah, trenutkih, ki jih delim z vami.
Sem želela pisat o sejmu palačink, o hudo dobro obiskanem na prvi pogled 'kr neki' dogodku, ki se je zgodil preteklo soboto v Celju. Blazno zaspanem mestu (na kar me je opozorila znanka, ki je bila na bežnem obisku pretekle dni na našem koncu). Tokrat se je dogajalo, sejem oz Festival palačink in carskega praženca, ki se je dogajal na celjskem sejmišču je prekosil saj v tistem trenutku, ko sem bila jaz na 'obisku' tam blazno popularno Odprto kuhno. Fokus oz. poanto bloga sem malo preusmerila, ker se mi ni zdelo verodostojno pisat o takšnem dogodku, če na omenjenem festivalu nisem probala niti ene same palačinke oz. niti najmanjšega koščka carskega praženca. Ni se šlo toliko za izgubo kalorij, kot prihranek prostora v želodcu za težko pričakovan sladoled. Wannabe City Center Celje-prva liga.


            

                                                       Wannabe Celje (sladoled, kot se šika)



                                                 
Selfie iz Festivala palačink in carskega praženca =)



K poanti bi človek rekel. Pri nas imamo velikokrat razne babje debate. Pa pravijo, da privlačiš ljudi, kakršen si sam. Pa ne bi rekla. Sicer mam sama top ljudi okoli sebe pa vendar  se najdejo osebki, ki želijo uničit srečen dan sočloveku. Ste opazili morda, da najbolj jamrajo ljudje, ki imajo vse postlano.
Da imajo največ problemov osebki, ki si  morajo probleme sproti zmišljevati, da jih sploh imajo. Ste kdaj naleteli morda na kakšnega sesalca, ki vam srka energijo. Veste kam z njimi? Se dobro spomnim dogodka izpred let. Sicer zelo dobra znanka, ki nam je pila energijo vsem po vrsti. Pa veste kako se znebit takšnih ljudi. Preprosto jih nehate klicat. Sami so tako zjamrani, da se jim niti slušalke za telefon oz. v tem času že samega telefona  ne da prislonit k ušesu, ko daste pobudo sami. Takrat gredo v akcijo. Upam, da imate čim manj ljudi tipa, ker si ti srečen, te moram 'frdirbat', okoli sebe.


Pred leti, še lani sem aktivno obiskovala zumbo. Tam smo imeli inštruktorico, ki nam je vedno na koncu vadbe rekla.

Fajn se imejte in veliko se smejte.

En objem vsem in hvala, ker berete.


TaFajnaUrška









Komentarji