Ko kupis karto za koncert kot rojstnodnevno darilo in imas slabo vest, ker noris na njem bolj kot slavljenka



                                 
                                                 Zvezda večera Petar Grašo

Sem ziher, da sva uživali obe a imam na sumu, da se nisem tako zelo trudila uživat kot druzba za zraven ampak je bil koncert speljan tako dobro tudi zame, brez truda, da bi se morala met fajn. Padla sem not. V prvem momentu..
Sem pisala pred tedni o malce spodletelem koncertu Enriqueja Iglesiasa v Zagrebu.
Takrat sem vedela, da me konec meseca čaka se obisk enega koncerta. Koncerta Petra Graše ob dvajset letnici delovanja tega dalmatinskega sarmerja. Not my style a ker sem iskala najvecji priblizek glasbenem okusu moje prjatlce, za katero sem iskala darilo za rojstni dan je bilo to to.
Sla sem in sem vedela da bo fajn. A tako zelo. To ne. =)


Gostja koncerta, Severina je popravila vtis o koncertu se preden se je ta zacel. Še preden sem bila prepričana, da koncert ne bo to, vsaj zame ne to. =) (kako luštno, da se kdaj zmotimo)  Seve, ki je carica ze preden se sploh pojavi. Seve...koncert zame ne more bit mimo. Ok priznam se mi zmesa že, ko zvezda večera Petar Grašo starta koncert s singlom, ki ga poznam. Norisnca..zacnem se dret kar najraje na koncertih pocnem in v tem stilu vztrajamvse do zadnjega komada. Družba misli, da se mi meša ..js pa neskoncno uživam. Pol metra maneverskega prostora okoli mene. Prijetno. Lahko plešem.



                                                                    Ljuba Seve.


Med koncertom Grašo omeni Enriqueja. Ni pomembno sploh v kakšnem kontekstu a dragi Petar..nimaš niti najmanjšega pojma kako si nad njim. Vesela. Latino loverja je pojedel dalmatinski šarmer. V trenutku.


Dlje kot sem na svetu bolj mi je všeč prisotnost kavalirjev na tej zemlji. Danijela. Ljubezen njegovega življenja priskaklja na oder. Poljubi jo na čelo in zmaga.



                                                    Grašova ljubezen Danijela
                                                         


Grašota imajo radi. Na odru in občinstvo pod odrom. Človek je, ki zna pet in obvlada množico ljudi.
Svaka mu čast. Dobro je če znaš pet. Da pa prizorišče polno vreščočih odraslih 'bab' ne razočaraš pa si kralj. =)



Trenutek zame se je zgodil, ko je nepričakovano na oder priletel Plestenjak. Pridirkal, da ga kdo slučajno ne bi spodil dol z odra. = Verjetno dobra reklama pred njegovim septemberskim koncertom v Križankah. Pa vseeno. Vžgal je. Plestenjak. Pob iz Slovenije, ki ga Slovenke imamo rade.
Zapel je in plesale smo. En aplavz za nas.


                                             Plestenjak: Ona sanja o Ljubljani.


Po treh urah je blo fertik vsega. Bravo Grašo. Hvala ti za spoznanje, da če nečesa ne poznaš, ne pomeni, da ni dobro. Super koncert, fajn večer, ekstra energija.

                                                                                               HVALA

                                                                                             TaFajnaUrška






Komentarji