Petek je dan, ki mu je usojeno biti poseben.

Ste že kdaj razmišljali zakaj ima dan, ki ga imenujemo petek tako poseben čar. Zakaj ima peti dan v tednu čaroben priokus nečesa čisto posebnega.
Sigurno petkov angelski sij izvira še iz časov, ko smo vsaj pri nas zaključili delovni teden s tem dnem. Delovne sobote so bile bolj izjema kot pravilo. Če izhajam iz svojega poklica so bile trgovine ob sobotah odprte do dvanajstih, pravi luksuz pa je bil, ce si si kaksen kruh lahko kupil se v soboto ob enih popoldan.
Potem je bilo vse zaprto. Potem je bilo vse fraj.
Petkova evforija je pogojena tudi verjetno s šolskimi časi, ko petek pomeni žur, v soboto se prihaja k sebi, v nedeljo pa se v miru človek naspi.
Petek je petek. Petek ima svoj čar že samo, da obstaja, čeprav je sedaj slika vikendov povsem drugačna. Čeprav se trgovine ne zapro niti ob nedeljah ob enih, karizma petega dne še vseeno obstaja.
Naredite še zmeraj pregled dogodkov skozi momente, ki so se zgodili čez teden?


Sredin večer, letni koncert Komornega zbora Celje. Na njem nastopa kot gost tudi zbor, ki ga vodi moja prijateljica.  Me povabi in grem. Super. Kulturno izobraževanje, tega manjka zmeraj.
Lepo pojejo. Medtem, ko mi mi misli odtavajo bog ve kam, me zmrazi. Skupen song obeh zborov in pesem meni ljubega Josha Grobana.
Trenutek, ko se mi zalušta zapet, čeprav je moj posluh že zdajvnaj zapustil  telo.



                                       

                                                    Z zborovodkinjo pevskega zbora CETIS CELJE



Mam na sumu, da smo vsi nekdaj peli. Sem hodila na šolo, kjer so te nekako znali 'prisiliti', da si pel v zboru. Še zdaj se ga spomnim, našega zborovodje gospoda Šveca. Stala sem v vrsti, tretji, drugi glas, pravzaprav se natančno niti ne spomnim. Zraven sebe sem imela čudovito pupo z glasom angelčka in tako sem velikokrat lahko zgolj odpirala usta.

Pa vseeno so spomini lepi na šolske, prepete dni. Nihče nam ne more vzeti občutka, ki se ga vsi spomnimo ob odhodu na vsakoletne intenzivne vaje na morje in prejokanih prihodov domov, ko smo še mesece travmirali za spomini, ki so nam jih pustili, mislim, da gostujoči športniki iz nemško govorečega področja.


Kdor poje slabo ne misli. Pojdite jih poslušat, ker so luštni. Sanja pa z njimi ustvarja predano z vsem svojim srcem. Luštno bo.



                                                                   









Komentarji