SPOŠTOVANJE JE LASTNOST, KI SE JE IZGUBILO NEKJE V VESOLJU

Včeraj me ustavi kolegica s katero sva pred časom skupaj delali in po začetnem evforičnem pozdravu, objemu, ker se že dolgo nisva videli padeva v klepet.
Me pohvali, da odlično izgledam in potem sledi....a si spet sama a si še kr sama.
Nisem sama, v svojem življenju niti nisem SAMA nikoli bila. V bistvu sem si kdaj celo zaželela bit. =)
(Moja narava narekuje, da si sama v miru uredim misli in se kdaj brez besed pogovorim sama s sabo.)

Potem si lahko mislite, da ko si star nekaj med 35 in 40 je naslednje vprašanje: ja kdaj pa boš imel otroke.
Ne vem, delujem tako pametno, da znam na vsako vprašanje odgovorit....drugače pa verjetno takrat, ko si jih bom neznansko hudo želela imet.

Potem vprašanje...kako se imam in moj odgovor, da sem točno tako, kot si sama nardim. 
Me pohvali, da ravno zato tako odlično izgledam.

Super....vesela grem, ker sem jo videla in razmišljam kakšno srečo imamo ljudje, da znamo komunicirat, da zna kdo kaj vprašat in da ni vse po tipu: vsak si naredi sam svojo sliko o tebi.

In potem laufam po štengah gor....da nabavim karte za Ladys night v kinu.
Sicer ne vem zakaj samske punce tako zelo rade furamo te ženske večere. Že tako smo samske brez moških ženski večeri v striktno ženski družbi so nujno izvedljivi tradicionalno...vsaj mesečno če že ne tedensko.

Ok...grem proti domu...me ustavi punca, ki se poznava na videz, mi razloži, da me spremlja na Face booku, da je moja fenica (res si štejem v čast) in zapadeva v debato o moških.

Je nesrečna, samska, stara malo več kot sem jaz in ima neznansko željo po klasični družini:
Otroci, mož (s katerim se nikoli ne bo ločila) hiša, vrt (na katerem tko ne mara delat), pes ( čeprav ne mara štironožnih proizvajalcev sline) 

Sem ji idol, ker sem srečna.
Z mami, s pesom, sama. S kupom prijateljev, ki kar letijo na kup, ko jih rabim in ko jih ne.
Z ljudmi, ki me sipajo s pozornostjo, ki si je kdaj niti ne zaslužim.
In ja imam tako veliko gayev okoli sebe je povdarila. Pa kaj je s temi gayi me sprašuje....zakaj toliko teh moških, ki je eden lepši od drugega tistih, ki pa bi bili vsaj njeni potencialni življenjski partnerji pa od nikoder.

Ok razmišljam...težka zadeva zame, vsaj pri tej temi, ker svojih prijateljev ne razčlenjujem sploh ne po njihovi spolni usmerjenosti...ampak vseeno pomislim, če me je že vprašala. Kaj imajo ONI kar NIMAJO drugi.

Dvomim, da družba gayev prija ženskam zarad njihove naklonjenosti pripadnicam lepšega spola, zaradi smisla za estetiko, zaradi ne vem teh lepih stvari.
Pol mi kapne. SPOŠTOVANJE. 
Spoštovanje predvsem do žensk je izrazita vrlina, ki jo imajo.
Moškim, ki želijo osvojit dekle manjka tega sigurno. Nobenega spoštovanja. *naravnost* naravnani moški so še zmeraj frajerji brez pomisleka, da bi vedeli, da so na svetu zato, da se ženske razvaja, da se jih ceni, da se za njimi ne žvižga in da se jim da do znanja, da so veliko vredne. Ker smo-že samo zato, ker smo.

Spoštovanje do soljudi je vrlina, ki kaže človeka. Spoštovanje je tisto, ki privlači in spoštovanje do žensk je prirejena lastnost, Če je ni si kreten.
Zato so gayi bližje puncam in zato nočna mora marsikateremu morebitnemu kandidatu za bodočega življenjskega sopotnika. 
                                       
Sogovornici sem povedala, da najmočnejši pridejo skozi zmeraj in naj se ne sekira.
                                                                                       

                                                                        Lep petek vsem
                                                                                       :-)
                                                                     fotka: Sanja Šolaja        


                                                             TaFajnaUrška

Komentarji