KARIZMATIČEN GLASBENI TORKOV VEČER - GARBAGE


Spomnila sem se jih z MTV-ja. Ja s tiste glasbene televizijske postaje, ki se je pojavila pred (hvala bogu ne štejem ) leti, ko smo se končno, tudi mi modernizirala in spoznali čudo kot je kabelska televizija. Še danes se spomnim televizorja, takrat smo mu še rekli televizijski sprejemnik, kateremu sem bila daljinec sama. Prišli so kabel mojstri in na njem se je pojavilo čudo, ki se mu je reklo MTV.
Bla sem huda frajerka. Kar je v tistih letih štelo je bila ta postaja. Če nisi imel MTV-ja nisi imel pojma, nisi bil frajer, v osnovni šoli so te dali v skupino nazadnjakov v kateri si ni nihče takrat ni želel bit.

Z Mtvjem se je tako moj status olepšal bila sem frajerka, čeprav sem kot velika fenica Gunsov na skrivaj plesala na muziko New kids on the block. Pač bili so lepi fantje, bili so mi všeč in so mi še danes. Luštni pobje namreč. =)
                                                      
   Shirley Manson

Z Mtvjem pa se je moj glasbeni krog poslušanih skupin širil. Opazila sem Garbage. Skupino s pevko z žgočimi lasmi in s hudo dobrim makeupom. 
Po pravici povedano nisem niti vedela, da v današnjem času še delujejo. Ob naznanitvi njihovega koncerta v Sloveniji sem tako izkoristila priliko in ponudila možnost prijatelju, da mi podari karto za rojstni dan. =)



         Shirley Manson (motivacijo mi dajejo ženske, ki pri petdesetih izgledajo in funkcionirajo takole)




Pevka, ki se suče že okoli petdeset let je zavzela kino Šiška. Toliko karizme, da je praktično skozi koncert zasenčila ves band. Prijazno dekle, ki je ves večer poudarjalo, da Garbage predstavljajo vsi člani in ne le ona, je spretno koketiralo s publiko. Temu so namenjeni koncerti, da se vzpostavi stik s svojimi fani in ona to očitno dobro zna.

Lovili smo jo s telefonom, eni uspešneje, drugi malo manj a imam občutek, da smo kaj kmalu vsi pospravili fotografske pripomočke in uživali v koncertu.

Prijetno je bilo skakat v množici ljudi, ki niso otroci tvojih prijateljev. Če si ruknil nekoga zraven sebe si bil lahko siguren, da je bil vsaj tvoj sošelec iz osnovne šole pa četudi iz šole iz drugega konca Slovenije.


                                      

Ne moti me mularija...a poseben občutek je, če uživaš z ljudmi s katerimi si deliš tudi zgodovino.
Super zadeva tale koncert in najlepše bi se zahvalila prijatelju Vidu, ki mi je izpolnil željo in me popeljal skozi glasbeno doživetje torkovega večera.

Ker so ljudje, ki jih imam ob sebi zelo posebni zame, bi se zahvalila še vsej moji družbi, ki je delila občutke tega večera skupaj z mano pod odrom: Petra, Vid, Viki, Janja in Simona - HVALA.

Še na veliko tako dobrih skupnih trenutkov.


Komentarji