Moj Kralj-Mon Roi

Za vse, ki si radi zarolate kakšen film, za tiste, ki obožujete filmsko industrijo, ki sega izven meja Hollywooda, za tiste, ki imate radi romantiko in za tiste, ki imate radi filme na splošno ali drugače.

Moj kralj ali v originalu film Mon roi je film, ki ti da več kot od njega pričakuješ. Res, da sem ob vsakem ogledu filma vsa presenečena, ker ne gledam predfilmov ali tako zvanih trailerjev. Se mi zdi, če že predhodno preberem dosti o filmu zvem preveč, če pogledam še video gradivo pred ogledom filma, izvem vse.

Metropol, Mestni kino Metropol, najboljši kino v mestu, najbolj domač kino v Celju, moja, naša najbolj priljubljena destinacija za ogled filmov.

Moj kralj, nedelja zvečer, trio adio v kinu, najbolj zvesta publika simpatičnega mestnega kina Metropol. Mirči, Andreja in jaz ter veliko platno. Ostalih ne opazimo. Samo njega. Bum, na platnu se pojavi Vincent Cassel. Moški ob katerem zadrhtiš, čeprav se zavedaš, da ni lep a ima moč, da ti spodnese kolena. Takšen efekt je imel seveda na pupo, ki je igrala poleg njega. Da je bil poročen z najlepšo žensko ever....Monico Bellucci potrjuje, da je očitno z izjemo klasične lepote res nekaj hudo dobrega na njem.


                                                       Vincent Cassel in Monica Belluci



Film me je pretresel do te mere, da sem si pogrizla vse nohte (kar sem jih sploh imela).
Vsebina filma govori o mladi, simpatični odvetnici, ki okreva v rehabilitacijskem centru. O nesreči, ki naj bi se zgodila na smučanju v filmu ni veliko govora. Mlada odvetnica ima med okrevanjem čas, je pod vplivom zdravil proti bolečinam in razmišlja o romanci sami ter o njeni smiselnosti z njenim ljubljenim Georgom.

                       
Razmišlja o njegovi predanosti njuni ljubezni in če je ta sploh kdaj v resnici obstajala. Point vsega pa je psihična morija, nasilje, ki se ne izvaja fizično pa je zato še toliko hujše. razmišlja o ujetosti in odvzemu svoboe. Njemu? Morda njej.
Smeh, njen smeh, ko je bila z njim, njun smeh, ko sta bila skupaj.

                                                         Mon roi (V. Cassel in E. Bercot)

Najbolj fascinantno in zelo zanimivo je kako se z lahkoto najdeš v filmu. Kako smo ljudje odvisni od odnosov, kako je največje nasilje, ki ga lahko storimo sami nad sabo, da se ujamemo in se pustimo biti ujeti v razmerju, ki ni zdravo za nas same.

Film je krasen. Doživiš ga tako zelo osebno Je čustven, se te dotakne in te ne pusti ravnodušnega.
Čudovit film, krasna igralka, Čudovit Vincent. Pogrešala sem Monico. Drugače je film b.p.

Priporočam ogled vsem, ki imate radi lepe filme. Niste vezani na romantične komedije in na neumne fore, si dovolite kaj več in veste kako zelo ste se zmožni naelektrit ob karizmi samo ob pogledu na filmsko platno.
Film je za vse, ki si dovolite občutit.

Prečekirajte spored in pejte gledat.

http://www.kinometropol.org/index.php?id=483

Komentarji