BUBLE IN ZAGREB







 


Buble in Zagreb
Bublejev koncert v Zagrebu ter Michael Buble in mesto Zagreb. Izletič in muzikalno doživetje. Če ni že v štartu zanimivo, naredimo da je.
Se peljeva. Nikoli ne pogledam poti, sploh, če sem tam že bila. Zagreb tako na grobo poznam. Veliko slabše kot Ljubljano a toliko, da vem, da ne smem zakačit z avtom in se družit z desne in z leve s kakšnim tramvajem.
Pred leti sem peljala v Areno na koncert Stinga. Ble pa sva s frendico z bus prevozom med drugim tudi na najslabše izvedenem koncertu Enrique Iglesiasa, po tem sem šla še na Bryan Adamsa v Zagrebško prestolnico ipd.
Se vrnem k Stingu. Po koncertu pičim domov. Se peljem mim hrvaškega policaja na meji in se ne ustavim. Grem vzratno in zagledam policajko. Vse se je srečno izšlo, brez prekrška, le s slabo voljo gospe v uniformi.
Tokrat se peljeva, cesta lepa, prazna, zajiveva prehitro z avtoceste in pristaneva uro pred predstavo v gužvi sredi Zagreba, Ob meni in mimo mene ravno zavija tramvaj. Juhej. Tri kilometre do cilja a gužva pred in za nama, grozna.




Igral je orekster, ko sva stopili v Areno. Gneča še zmeraj po hodnikih. Laufam in se ustavim pred frendom iz Zagreba, ki leti iz druge strani, se stisneva in se zmeniva, da oba zamujava in je to to. Z Dijano najdeva sedeže in začneva uživat. Od prvega do zadnjega tona, uživava.
Srčen koncert. Lepša scena, kot pred leti pri nas, v Stožicah. Čeprav sem takrat sedela v parterju, par vrst pred odrom je tokrat bil razgled fenomenalen. Vibe, Bublejeva prisotnost, vse se je čutilo na tribuno sprednjih vrst, kjer sva tokrat sedeli. Big screeni, ki so tokrat res služili namenu.
Začel je z:

Birds flying high
You know how I feel
Sun in the sky
You know how I feel
Breeze driftin' on by
You know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me
And I'm feeling good
I'm feeling good


                                      

Se peljeva nazaj, peljem se kakopak brez, da bi se ustavila pri gospodu na meji (bil je verjetno premalo šarmanten =)), ko se rikverc vrnem k njemu me z nasmeškom povpraša o koncertu .

Naslednji dan mi frendica pošlje po smsu naslednje:
Urška hvala tebi za noro vožnjo mim odpete tone, za objeme, vodo, skupno cocacolo, sceno na meji…hvala za en super duper večer.

Zbirajmo momente, super je.

Urška
 











Komentarji