Nagrada butika Grazia- namen dobrih ljudi je, da jih spoznamo




Stojim v vrsti na banki, mi piskne znak za prejeto sporočilo. Vzamem telefon iz torbice in odprem sms. Sporočilo prijateljičine prijateljice, da naj pokukam na fb.
Odprem ne najdem nič in mi javi, da sodeluje pri preobrazbi. Punca je izgubila kar nekaj kilogramov  in s tem pridobila ogromno volje do življenja.
Šikana trgovinica, butik sredi Velenja je na fbju uštimal akcijo preobrazbe za malo lepotičenja željna dekleta.
Smo glasovali kot norci. Povzdignili smo jo na drugo mesto in ji vlili vsaj upamo še en malo več samozavesti.



Jelči s šefico Simono in prijazno prodajalko Adno


Včeraj pa sva se z Jeleno napokali v avto in se odpravili do te luštne Grazie, očem prijaznega butika, ki mi je kot eni od glasovalk podarila šikano torbico. Ste že videli gospodično, ki bi se torbice branila?
Ma ne no. =)



                                                               z Jelči in z novo taško

Pričakal naju je pravi sprejem. Vedno, ko vidim zadovoljne ljudi v službi me spreleti občutek ugodja, udobja in sreče. Ljudje znajo bit zadovoljni in pazi to v službi. Super je.

Šefica nama stisne roko in naju obdari z objemom. Takoj se odločiva, da je dan lep.

Spregovorimo par besed, po žensko sprobava pol trgovine, nekaj odneseva s sabo domov in si s tem popestriva še prihodnje dni.

Ob kavici si izmenjamo misli. Svoje življenjske zgodbe  in vmes me spreleti kako smo si ljudje namenjeni, da se spoznamo.

Včasi me ljudje sprašujejo kako to, da se mi v življenju toliko dogaja. Kako ne poznam dolgčasa in praznih besed.

Odložim telefon in se posvetim pogovoru. Gospa Simona, lastnica butika Grazia (nahaja se v velenjskem kompleksu kjer je Spar) nama postreže z zgodbo o kateri pa drugič..na tem mestu pri TaFajniUrški.





Komentarji