Počitnice. Luksuz, ki nam je bil odvzet s trenutkom, ko smo se prenehal šolat

Če se ne motim, je z današnjim dnem pričetek počitnic za največji procent šolarjev po Sloveniji. Konec šole, zaključek 'mučenja' skozi vse leto, prosti dnevi ter brezskrbni dnevi vse do začetka novega šolskega leta.

Čeprav nimam otrok, me vsako leto trofi nostalgija na ta dan. Spomine obujam skupaj s prijatelji, ki nazdravljajo počitnicam skupaj s svojimi otroki.


Danes pa sem prebrala ravno na fbju post...meni ljubega spikerja Matjaža Lovšeta in sicer, da citiram:
"Ne morem verjet, da morajo danes starši obljubljat nagrado na koncu šolskega leta za dober uspeh. Njihov argument 'drugače ne bi bili tako pridni v šoli'. Je to normalno? Kako je pri vas doma?"
Moj komentar na njegov post je bil naslednji: Ko sem bila majhna sem s spričevalom ob koncu šolskega leta hodla po bloku in ga kazala. =))) Sem pa prslužla za neki sladoledov na morju.






In pred mnogimi leti je šlo približno takole:

Po končanem šolskem letu, vsako leto, po mojem spominu v nižjih razredih osnovne šole, sem imela cel projekt. 

S spričevalom, to sem počela seveda dokler so bile na papirju same petke, sem hodila na obisk k sosedom.

Hitro sem jih soočila z dejstvom, da v službi za delo dobiš plačo, torej bi bilo škoda  z mojim delom v šoli, kaj ne iztržit.

Sosedje so bili bolj familijarno nagnjeni saj so me vsi poznali prakrtično od rojstva in me imeli za svojo.


Naš blok pa je kar velik, tako da sem zaslužila s svojimi ocenami kar za nekaj kepic sladoleda na morju.

Komentarji