Kaj zagrešimo takrat, ko nismo srečni.........


Priznam, mnogi se velikokrat čudijo kako za vraga sem tako srečna, brez luksuzov, ki jih marsikomu nudi življenje. Srečna sem, ker se tako odlično počutim. To je najenostavnejši razlog. Srečna sem, ker sem si takšna najbolj všeč. Srečna sem, ker sem v preteklosti imela obdobje, ko nisem bila. Takrat sem odkrila, da imam možnost biti oboje. Le odločitev je moja.


Zadnjič razlagam prijatelju, da mi pravijo, da bi morala hrepeneti po večjih sanjah.
Sem pomislila, da bi se morala počutit krivo, ker sem srečna že sedaj.
Nič ni narobe, če si srečna je rekel Vid. Ta stavek se je iz njegovih ust slišal fantastično.





Marsikdo bi bil srečnejši, če bi se iz cone udobja premaknil izven meja te udobne destinacije...pa vseeno jaz razmišljam, a ni poanta, da smo v življenju srečni, zadovoljni in da si znamo situacijo prikrojit in jo dojet na nam prijazen način.

Cilji so ... osvojit še kilometre prehojenih poti.....v mojem planu pa ni interesa plezat na Everest.
Želim si zadovoljstvo doma, v službi in ne rinem dalje po poteh o katerih čutim, da me že preden se zgodijo, ne osrečujejo.

Ogromno je prilik...zagrabi se tiste...ki nam pomenijo izzive in ne skrb..kako bomo padli v vodo in plavali tam kjer niti ne želimo splavati. Ni lepšega občutka, kot se zbudit zadovoljen in brez stresa in brez velikih nočnih mor ponoči zaspat. Lepo je, če vidimo veselje že v prvi jutranji kavi ali če ga ne in raje spijemo kaj drugega. Podarjamo nasmehe ljudem. Na ulici, v trgovinah, v službi. Ne obremenjujmo se, če nam vrnejo pogled z mrkimi obrazi. Vsega se sčasoma nalezemo. Tudi dobre volje.


Srečna sem v mojem Celeku. Preziram ljudi, ki tolčejo po ustvarjalcih, ki se trudijo, da bi mesto zaživelo in spoštujem tiste, ki jim življenje tu ne ustreza in gredo za boljšim drugam.

Spoštujem, da si srečen z manjšim in pozdravljam premik, če te nekaj in nekdo ne osrečuje.
Jamranje na mestu ne prinese sreče nikomur.

V življenju se nam dogaja toliko, kot si želimo in si naredimo sami.

Življenje je lepo, če ga znamo tako videt.

                                                          
                                                                         TaFajnaUrška

Komentarji