KINO POD GRAJSKIMI ZVEZDAMI

Kino pod grajskimi zvezdami. Kino pod nebom našega ljubega Celja.





Že utečen program  kina pod zvezdami, v okviru celjskega mestnega kina Metropol, se je letos še dopolnil, nas presenetil in preselil pod grajsko nebo v okolje celjskega starega gradu.
Ambient na katerega smo Celjani lahko več kot ponosni je torej letos prvič poleti gostil filmsko produkcijo.
Plus tudi za premierno ( Jason Bourne, Izganjalci duhov, Zvezdne steze: Onkraj ) in predpremierno (Miles Davis, Julieta) prikazane filme.

Z drugim avgustom zaključena popestritev poletnih dni je štartala s filmom premiero filma ZVEZDNE STEZE:ONKRAJ.
Žal v dvorani kar je bila alternativa kinu pod milim nebom. Vreme zagode tudi, ko se nam zdi, da je za takšne stvari neprimeren trenutek.

Sama sem ujela zadnje tri predstave, Almodovarjevo Julieto, sago o J. Bournu in zadnjo slavnostno, zaključno predstavo, posvečeno oziroma o Jamesu Davisu,  ki jo je uspelo speljati tako kot piše v naslovu. Pod zvezdami, pod grajskimi zvezdami.

Čeprav sem tako ujela enkraten ogled predstave na gradu, sva se z Alenko opremljeni odpravili na prizorišče.
Dekca, če bi naju zeblo in pouštri za pod rit...kljub čisto dovolj podloženi zadnjici. 




Hitro sva se s prostora namenjenega sedenju prestavili na tla...si pogrnili v stilu piknika dekco in bilo je takoj udobneje. 

Muzika iz filma je prijetno zaokrožila v okolje gradu, film je bil bolj v stilu akcijske zabavne zadeve..
tako, da lušten večer in kot kaže ambient je pomembna vloga tudi pri prikazovanju mojstrovin ali zabavnih dejanj na filmskem platnu.




Almodovarjevo Julieto sem čakala odkar so napovedali snemanje in zelo me je navdušil stilsko dovršen, prijeten in zelo barvast film.

Lepota glavne igralke in šarm vodilnega igralca nista za zanemarit. Težko ob ogledu zgrešiš omenjene atribute glavnih igralcev.

Če boste gledali...vrzite uč na gospodinjo....strašno fajn vloga in izredno karakterna igralka.
Občutek, da se bo film zaradi nje sprevrgel v grozljivko kjer iz nje bruhne grozeča pošast me je zabaval.


Pri J. Bournu sem zaspala...priznam. Drugič v lajfu, drugič v kinu. Utrujenost in toplota, ki sta me zajeli v dremež. Film ni bil zanič..sedeži v mestnem kinu pa so tako zelo udobni.
Toliko sem ga videla, da vem, da me je Mat Damon navdušil. Spet.

Vsi, ki ste uživali v preostalih predstavah pa pohvalno. Udeležba je bila lepa. Za Celje to šteje.
Veliko. In tudi jaz sem vesela. Moje Celje živi, Celjani uživamo in predvsem plus za podatek, da nekateri to zelo dobro znamo, tudi v Celju.

                                   Hvala MESTNI KINO METROPOL (tudi, ker ste mi dovolili sunit fotke)                                                                                          HVALA MOJE ZLATO CELJE

                                                                                                         TaFajnaUrška


                                                                                                 






Komentarji