Men se rata navezat še na obesek za ključe......

Se trudim, da nisem takšna, a po naravi sem očitno te sorte, ker v drugače trud sigutno ne bi bil potreben. =)

Štekam, da smo ljudje sočutni, da smo eni bolj, drugi manj socialna bitja. Ampak a ste kdaj opazili,.da se člouk naveže ne na sočloveka, ne na žival, rožo..kerokol živo bitje ampak na eno f****ng stvar.

Predmet brez duše, brez vdiha, brez zadnjega izdiha, brez ničesar a si jo prisvojimo in se po domače navežemo nanjo.

Ravno zadnjič sem razmišljala...avto bo treba enkrat zamenjat...upam, da ne prekmalu a pri svojih šestnajstih pomladih bi si tu pa tam zaslužil it na počitek.
Me je kr spreletelo. Drugemu ga ne dam...je moj in zakaj bi ga morala dat dalje...zakaj bi se morala začel družit z drugim, če sem z njim popolnoma zadovoljna.
Naj ga raznese...naj se sesede, pa ga bom poslala počivat. Magari za vedno.


Sj veste...velikokrat dobimo za darilca iz kakšni potovanj na katere se podajo naši prijatelji kakšne spominke. In ker imam js take zlate soprebivalce mojega vsakdana se potrudijo in mi zmeraj prinesejo kaj šikanga in uporabnega.

Pa zadnjič dobim obesek s šikanim napisom Volim svog psa. Zakon. Obožujem, ko frendi vedo kaj mam rada recimo, da ne piše gor Volim svoju zmiju. =)


Uglavnem, že pred leti sm se odločla..neki dobim..neki gre stran...neki nabavim druga dam stran oz podarim dalje. Krožit mora. Kopičenje ni še nikogar osrečilo. Pa vendar.

Moj Maček Muri.,.moj zvesti spremljevalec ključev od avta je razpadel...a bi se ga dalo še sestavit vem, dalo bi se ga še spravit skupaj.
Moja prijatlca...v bistvu od prijatlce prjatlca..je tako ustvarjalno dekle, da mi ga je pred leti podarila, ko sem imela neznansko željo o Mačku z imenom Muri.

Ok danes je odšel v igračkasta nebesa (kanto za smeti), ker kopičenje ni zdravo. Ni dobro za očiščeno človeško dušo.

Mam občutek, da mam veliko manj problemov, če me fant zapusti......

=)

                                                                                                      Vesel petek vsem
                                                                                                                           TaFajnaUrška

Komentarji