Sam iz muzikala Mamma Mia /Križanke 23.8.2016

Zakaj je muzikal Mamma Mia tudi v Sloveniji tako zelo uspešen?  No...to sem prebrala že pred kakšnim letom....
pa sem imela kar nekaj prilik da bi ga šla pogledat pa ga nisem šla...



Hmmm nimam pojma zakaj...razlog..da je predaleč....je smešen, ker igrajo na vseh možnih koncih, da so predrage karte je mimo, glede na to koliko sem že zdevala denarja za vse sorte koncerte.
Ok pred časom pogledam Cvetje v jeseni pa Veroniko Deseniško...pa še zmeraj ne kupim kart za Mamma Mio.

 Pa sem na morju...in gre mati v akcijo in mi prinese karte ..Križanke ..prva vrsta...v primeru če sem slučajno pozabla kupit...

Ok greva s teto....sediva vsaka na svojem koncu..
Po zaključku predstave seveda vem zakaj nisem sla predstave gledat prej..
Veste ko vam je kakšen igralec kdaj bil vseč...pa tisto, ko ste ga kdaj po kaksni sreči uspeli videt v živo.
Po moje sem imela več treme v prvi vrsti kot oni na odru
No sigurno.
:)

In potem cela bad scena ker se to enkrat konča a ne...:)
Ker sem velika punca...bom seveda to preživela..
Po moje bom karto za predstavo nabavla takoj.....za vse možne ponovitve...
Naj traja jle..iluzija z odra...lepše je iz Slovenije ..lepše je kot s filmskega platna...
Lepše je....ker je čisto nase...čisto domače....
:)

                                                                                                           Hvala, ker berete
                                                                                                                  TaFajnaUrška

                                                                                                 

Komentarji