DANES PRAZNUJE SUPERWOMAN-MOJA DRAGA MAMIKA

Jesen imam rada. Ima čar, ki ga poletje nima. Temačnost, večeri objeti s hladom, barve, ki lepotičijo drevesa, barve, ki oplemenitijo drevesne krošnje in dajo čar naravi in nam možnost, da se napasemo lepot, ki nam jih nudi okolica.

Rada imam vse kar se umirja okoli mene...pripravlja na počitek, na zimsko spanje.


Danes praznuje. 
Preden se rodimo si izberemo svoje vodnike, vzornike, vzgojitelje, roditelje, družino v katero bomo pasali. Kamor se bomo lahko zatekli, jih jezili, animirali in rekli starši.
Bolje ne bi mogla izbrat. Težko bi našla tako 'po meni' skrojeno familijo.
Moja mami je superwoman. Tista, ki enkrat ni zahinavila, nikoli obrnila hrbta in zmeraj je tu. Nikoli ne pozabi, zamenja česarkoli. Ona je vzor tistega kar je lepo v življenju bit.
Veste, ko pravijo, da imamo v življenju visoke zahteve. Če imaš to doma....ne sprejemaš manj iz okolice.


Imam tako lep dom, ki si ga sigurno nisem nikoli,  niti upala želet.


                                                                               DRAGA MOJA MAMIKA - VSE NAJBOLJŠE



Komentarji