Milekova in Bernarda Jeklin v oddaji Od blizu

Vesna Milek in Bernarda Jeklin.
Vesnina sem fenica od prve prebrane objave v sobotni prilogi famoznega Dela, od Kalipsa in zadnje na polici še zmeraj občudovane knjige njenega Pariza.
Druga je velika gospa. Prva dama ženskega tiska. Ceprav je sama povedala, da je njeno urednikovanje Jani želela omenjeno revijo približat vsem, tudi moskim.


                                                                    fotka vzeta iz interneta

Verjamem, da jo strese se sedaj, ko Jana kot Zarja orje isto ledino pod drugim imenom. Vse je slo v k...c bi rekli mnogi.
Spostujem ljudi, ozek krog tiskane publike, ki sše potrebuje tisk, ki rabi v roke prijet čtivo in ga ne pozirat z ocmi iz racunalniskega ekrana.
Lady je bil popoldanski fuš novinarjev Jane sem dojela.
Popoldansko delo, ki je prineslo kaksen cvenk več, v novinarjev žep.
Se spomnim kaksna velika fenica je bila moja Ika/najlepši peiblizek temu imenu je oma/.
Vsako sredo, ce se pravilno spomnim dan, smo ze od nekdaj brali Lady.
Recimo Elizabeth Taylor je bila zvezda v omenjeni reviji innjen ljubljeni Michael Jackson je polnil strani.
Me zmeraj prešine ob izgovorjavi imena te revije spomin iz preteklosti.
V prvem letniku srednje sole sem sla prvic na obisk v mesto ob reki Temzi...tam v počitniskih šolskih klopeh sem slovela po znanju o kraljevi druzini za kar se zahvaljujem Jeklinovi in posledično edicijam zenskih revij, ki jim je urednikovala.
Prekasal me ni nihče. Dokaz, da še tako neumna stvar v življenju prav pride.
Od blizu je moja fejvorit oddaja vsak teden. Vesna je dobra. Je pristna. Je zanimivo, da se trga zavedaš, ceprav cloveka v realnosti niti ne poznas.
Privlačijo me pogovori odprtih glav, Vesna je znala brez zavisti, brez napadalnosti pristopit k tej sedaj že upokojeni prvi dami ženskega tiska v Sloveniji.
Prikupila se mi je ker veliko ve. In tudi, ker se zaveda, da je dobra. Šarm ne izgine z leti, karizma in veličina ostaneta.
Te sorte je Jeklinova pri svojih častitljivih letih. Vesna je dobra...odlična ze v vsej svoji mladosti.
:)
Če je kdo pozabil gledat pa priporočam.
Povezava do oddaje je na spodnjem linku.

BERNARDA JEKLIN-OD BLIZU

Tu me prešinejo misli o starosti. Čeprav ima gospa Jeklin zavidljive pomladi za seboj, je prav zavidljivo pri sebi, simpatična, trezno razmišljujoča ter vzgled mlajšim po letih.
Brez najmanjše slabe vesti ponosno stoji za svojimi *moškimi*
Kučanom, ki ga je imela za svojega zaveznika oz. je bila njegova zaveznica in je še.
Gospod Rode jo navdihuje s svojo karizmo in za marsikoga neprivlačnim priokusom katoliške cerkve katere kardinal je.
Njegova postelja jo je privlačila, pa čeprav po izgledu podobna krsti za še živečega človeka.
Všeč mi je, ker je tako lepo stopila v bran (da ne bo pomote, sama sem še vedno nekako vmes) Radanu.
Odrešeniku ali morilcu.
Ne more se marsikdo odločit. Sama je krasno zagovarjala svoje mnenje.
Krasne besede. Zavidljiva dejanje Velike gospe. Zna tisto, kar se je naučila kot znanja mlada, lepa, sestra bratov Lorenz.

Take starosti se veselim. Tako trezne veličine spoštovanih ljudi. Takšni ljudje so mi vzor.
Če bi rekla, da komaj čakam osemdeseta bi se zlagala. Sem pa pomirjena, predvsem, ker sem se v osemdesetih rodila in so sinonim za mojo srečo...osemdeseta na številki mojega rojstnega dne...pa bodo s takim vzorom vsaj z vznemirljivostjo dočakana.

Super oddaja, ki je tokrat tudi oziroma ponovno voditeljico Vesno Milek prikazala kot odlično novinarko, smučarko med količki, ki vodijo pot do intervjujanca. Tudi zaradi krasne vezi skozi oddajo je gospa Jeklin izpadla, bila prikazana tako čudovito, kot sem prepričana, da tudi v resnici je.


                                                                               Hvala, ker berete.
                                                                                  TaFajnaUrška


Komentarji