Moč prijaznosti

Če bi ta post napisala pred tednom dvema, bi mi bilo žal.
Včasih je dobro s čim počakat. Sploh s tistim, kar posledično škodi tebi. Pa potem sčasoma ugotoviš, da so na svetu ljudje, ki so pač jezni ves čas nase in jih je potrebno spoštovat bit dost močen, da slaba volja ne vpliva nate ali morda, da ti ne prebudi kakšnega nasilnega nagona v tebi, da bi kakšno primazal komu in mu pokazal kaj si zasluži.

Stojim v vrsti Abanke. Nelagodje, ki je na celjskem povezano s tem imenom se širi in prinaša slabo voljo med ljudi. Ne pustim se množici, vsaj ponavadi ne in uspešno teram svojo načeloma dobro energijo.

V svojem sloganu ima omenjena banka stavek banka prijaznih ljudi.
Takoj po prvem slišanem stavku njihove zaposlene sem se želela prepričat, če sem v pravi banki ali sem morda v banki čez cesto, banki nasproti, banki neprijaznih ljudi.

Z menjavo drobiža je kriza. Če nisi komitent ti ne menjajo, če nisi v njihovem klanu ti zaračunajo višjo provizijo =)


Če si njihov privrženec, zaveznik, komitent leta ti v tej banki ne storijo ničesar.
Ničesar ne smejo. Samo dvigneš lahko pri njih denar in ti, če imajo slučajno kakšen drobiž morda celo dajo.
Bognedaj, da prineseš svoj denar, ker gospa na omenjenem okencu ne more preverit, če si ga slučajno dvignil na kakšnem bankomatu katere druge banke.

Ko sem jo povprašala kaj naj naredim, ker imam v rokah samo 30 eur gospe iz doma, ki me je poprosila, da ji prinesem drobiž, da si  s kavo iz avtomata lahko polepša kakšen dan, mi je ta uslužbenka banke prijaznih ljudi odgovorila, če je ne razumem kaj mi razlaga, če ne dojamem, da mi drobiža ne bo dala.

Ni katastrofe vsaj zame ne, ker ni bilo drobiža, za meni drago gospo tudi ne, ker sem ji ga pač zrihtala...tako ali drugače, a point zapisa sledi:

Smo ljudje tako zelo prepričani vase, da smo nesmrtni, smo tako zelo zaverovani vase, da bomo živeli zdravo in večno brez potrebe po tuji pomoči.

Smo nesmrtni vampirji današnjega časa.

Pa razložim gospe, da nisem brez službe, da jo imam tudi sama, da sem zadovoljna, prijazna, ne zato, ker se to od mene s podpisano pogodbo pričakuje, a ker sem vzgojena tako, da se znam z nasmehom zbudit in ne trosim svojega nezadovoljstva med ljudmi, ki jim lahko morda tudi z lepo besedo pomagam.




Ob takih trenutkih sem ponosna nase.....bi napisala na vrata vstop brez nasmeha prepovedan...pa kaj, ko bi toliko ljudi ostalo brez službe.



P.s. JAVNO SE ZAHVALJUJEM ZAPOSLENIM DELAVSKE HRANILNICE  V CELJU!
Prijazno, korektno in brez slabe volje. Hvala za zlata vreden drobiž =)



                                                                                                  Lep dan
                                                                                                 TaFajnaUrška





                                                             

Komentarji