Disko kodri ali naglavna nočna mora

Včeraj sem prebrala, da so disko kodri osemdesetih spet moderni.
Vse lepo in prav dokler te kodre iz osemdesetih (natančneje od leta 1980) ne nosiš vsak dan na glavi.

=)

Sem znana kot nasmejana, pozitivna vsa polna življenja. Pa sej takšna sem...zaradi trde volje, dela na sebi, da bom taka. Do konc življenja. Vmes me kdaj odnese...mam depresivne trenutke...žalostne dneve a se hitro spravim k sebi....sem se naučila. =)


Uglavnem. Moja slaba volja se je pričela že v vozičku. Tisti trenutek, ko so mimoidoče tete božale mene po glavi. Joj kakšni luštni kodrčki, to dekletce bo lepo za znoret, angelsko dete....blablablabla.

Ne vem sicer kje so prebrale ta scenarij....a bil je spisan in nikjer realiziran. Takole je bilo.
V vrtcu smo se fotografirali vsako leto. Za spomin..kako smo bli krasni vrtčevski prijatelji. Mamice so punčke uredile...meni pa je bila nočna mora. S frizuro katero se nihče ni niti več trudil, da bi mi jo spravil v red.
Ok nisem bila očitno tako zelo zadepresirana, ker se nisem nikoli skrivala niti na fotkah. Čeprav mi je v spominu ostalo prvo fotografiranje pri profi fotografu.
Retuširal jo je ure in ure da je zbrisal vse solze iz nje. Očitno si nisem bila všeč. Sploh.


Velik šok sem doživela, ko je osnovnošolsko fotografijo, kjer nas je fotograf, ki je slikal skupinsko, nas škljocnil tudi solo, raztrgala moja mami. Baje sem bila grozna. Nisem si uspela vprašat niti al je bla kriva frizura.
Zdaj vem, da je bil problem fotograf...ker drugače niti danes...ne bi mogla izpast tako fantastično. =)


Se spomnim prihodov v šolo. Jutranjih sedenj na stopnicah pred prvim zvonenjem. Vsi so bili tako kulski. Vse punčke z dolgimi laski in palmicami v laseh.
Ja ta palma...ta mi je delala preglavice. Raje bi imela njo...kot vse tiste Nike moderne superge.

Se kdo spomni skupine Riva? S pevko in tisto famozno frizuro. Zmagovalka evrovizije, poletje na Hrvaškem in spet sem sekala ven, ni se me dalo zgrešiti, vse pupe s frizuro v stilu kasnejše uspešnice nori na Mary in jaz. Komu sem bila podobna nisem imela pojma....danes cenim, ker sem bila sebi.

=)

Danes sem si všeč, danes ne zamenjam dneva več s speglano glavo, danes je ne zamenjam z nikomer...tudi, če me kdo, še zmeraj tudi iz firbca rad počoha po glavi =)





                                 



Komentarji