Liffe in postavljanje prazničnih lučk (v Celju pravzaprav dogaja)

Festival Liffe z aktualnimi najbolj kakovostnimi filmi evropske in svetovne produkcije popestri jesenski kulturni utrip Ljubljane, pozor, letos tudi Celja.

Vsako leto sem se trudila ujet kakšno predstavo, se pravi zahaklat kakšen film, ki je na razpolago na LIFFU. 
Po parih letih lovljenja s sorodnimi dušami (filmoljubci) smo letos prejeli veselo novico, da LJUBLJANSKI FILMSKI FESTIVAL poteka tudi v Celju.

Naše najljubše mesto v rodnem kraju, ki leži ob Savinji je ta niti ne tako miceni prostor, ki ga imenujemo Metropol. Od nekdaj je to moje pribežališče, prostor, kjer se počutim fajn, domače, toplo, varno in ne prespim filma kot recimo, doma na kavču. Metropol, kino kjer smo se prvič držali za roke in  kjer sem neustavljivo jokala, ko se ne na platnu utabljal di Caprio.

Čeprav sem tudi oboževalka ljubljanskega kina Dvor, kamor sem zahajala že pred časi Koloseja in Cineplexa, me na naš Metropol vežejo najlepši mladostniški in tudi še otroški spomini. Dvor ima čar prestolnice, prestižnosti....drugačnosti...v našem Metropolu sem doma. Smo doma. =)

Po ne vem koliko letih gledanja filmov, sem postala malce izbirčna pri tem kaj grem gledat.
Pa ne da bi se kovala nekam nad oblake, ker sem tip gledalke, ki gleda takšno tematiko, ki je še režiser dodobra ne pošteka, do najbolj neumnih stvaritev romantične holivudske komedije.

Hvala Samo in vsa ekipa celjskega Metropola za izbor filmov, domačnost, gostoljubje in zato, da ste ta festival pripeljali tudi v Celje.

Čeprav sem razočarala samo sebe, saj si tekom poteka festivala letos ogledala en sam samcat film...se vseeno počutim del tega utripa. Živim z Metropolom čez celo leto, podpiram ustvarjanje in se trudim ujet večino filmov, ki vem, da mi jih časovno uspe nespregledat.

=)

Torej moj letošnji Liffov jagodni izbor, oziroma raje češnjica na smetanovi torti The Beatles- Eight Days A Week.

Dokumentarec, ki prikaže delovanje Beatlov. Že skozi film se zaveš kaj pomeni norija tinejđerjev, ki te dobesedno vzamejo za svoje in ko si v bistvu res zanimivejši in privlačnejši od Boga

                                                             Vir:internet

Krasen dodatek po dokumentarcu ... petindvajset minutni koncertič Beatlov mislim, da iz ZDA.

Vse, ki berete moj blog danes, na dan konca tedna, vas povabim, da kliknete na spodnji link in ujamete še film ali dva letošnjega festivala.




                                                                Fotka: Jure Bajič

Lučke, cel žur, ki povzroči zmedo v glavah Celjanov. Ne bom razumela, nikoli in vesela sem, da ne kako ljudem daš nekaj in skritizirajo zadevo še preden se je pričela, če se ne bi...bi jo pa še bolj.
Praznovanje božičnega časa se prične s prvo adventno nedeljo in v Celju prav na ta dan, letos prižgemo/prižgejo praznične luči.

Že te dni, ko smo še v tednu pred dvajsetim pa je seveda potrebno te luči obest, da bo do dneva D, vključno s hordo stojnic vse pripravljeno.

Bom pa rekla tako, glede na lansko leto. Aplavz Celjanom, ki smo se v takšnem številu udeležili pričetka prazničnega rajanja....morda pa v nas le prevlada veselje, ki je močnejše od mrgodenja ob morebiti  prezgodnjih pripravah na ta dogodek.

Smo morda že slišali rek....vsak, dan se rodi nov razlog za slavje....če znamo upoštevat toliko prijetneje...pa tudi, če prazničke lučke gorijo čez celo leto in s šampanjcem ob tatarcu nazdravljamo vse dni, ki nam jih ponuja leto.

                                                                                           Naj ima vsak dan svoj užitek
                                                                                                      TaFajnaUrška

Komentarji