Mama hotel ali .... dajte no mir ..

Zjutraj ujamem na radiu, najprej, ko pridem v službo prižgem ta razgrajač, kot mu pravim, da ni tako tiho...vse tiho, da me nekaj spremlja v ozadju in ja ujamem, kako je na kamot uživat v mama hotelu.

Ravno sem razmišljala o čem naj pišem, pa res...pripravljene teme niso zame. Striktno sem se pri tem, kot rečejo, bloganju, osredotočila na rdečo nit sebe. In pišem kar mi pade na um vn iz srca, je iskreno, nepripravljeno, nepopravljeno, moje....ko bo izšlo kje na kakšnem platnu...v tiskani izdaji bo vse po reglcih, popravljeno in takšno, da bi mi Toporišič dal Hi5.

Okej poanta. Na radiu ujamem kako je enostavno obstat v mama hotelu. Me zanima, če ta deklina, ta poba, ti ljudje, ki o tem razlagajo živijo pri starših, na svojem s partnerji, ki jih preživljajo, ker sami ne sfolgajo plačat položnic ali so doma jih mama pričaka s šlafrokom na sebi z onim pladnčkom v rokah, na njem pa pečena jajca in na pol zažgan toast.

Pa dejte no...kako za vraga ste smešni. Se spomnim, da mi je pred leti...že osivela znanka razlagala kako bi se lahko že jaz spravila na svoje, šla v svoj flat pa četudi bi mi zanj najemnino plačevala mama ali pač kak fant, ki bi ga morala prenašat zgolj zato, da mi pokriva stroške.

Zanimivo je to, da ta priletna gospa fura sttyle domovanja na svojem ob cimrah, ampak pazi to, to nisi s starši četudi si star ohoho let in si obkrožen s cimrami okoli sebe in si ne moreš privoščiti kakšnega razvratnega in hudo dobrega žura, je to ok.

Vredu štekam poanta mama hotela a ga ljudje poslošujejo. Zakaj hotela niso nikoli omenjali pred leti, ko je bilo in da so stanovale vse generacije skupaj..oma mati hči in moški prebivalci njihove družine plus psi, mačke in kakšen pujs v bližnjem hlevu.

Dajte no mir, kakšen mama hotel.

Moja me v sekundi izseli, ko ne bi znala poskrbeti zase. Super je živiva skupaj. Nikoli ne bom trdila, da je ona na boljšem, ker živiva skupaj. Meni je vsekakor prihranjeno trpljene garaškega človeka, ki se bori, da lahko plača položnice in si za malco vsaj enkrat na teden privošči kakšen malo boljši kos kruha.

Super se imava. Ona kuha, js jem....pospravljava složno....hodiva naokoli posebej...vidiva se bolj malo...pa ji vedno, ko pridem od kod prislonim poljub na lice.



Stiskam jo kot, da je zadnjič in se ne sramujem, ko jo ponoči zaslišim, da obstaja v sosednji sobi.
Pogrešam njeno prisotnost, ko kam odide za dalj časa, pogrešam jo, če je ni v bližini, že to, da vem, da je tu je zadosti.

Ona se popolnoma zaveda, da ne prenesem, da me kdo omejuje teži, preveč sprašuje ipd...včasih delujeva, kot da se ne poznava, drugič se vidi, da sva od nekdaj skupaj.

Sem pa zadnjič opazovala par, ki se je kregal na puno pa sem tako v pogovoru omenila deklini naj spakira pa gre k staršem vsaj za nekaj časa preden decu prekipi in jo čez okoli ali na srečo mimo kepe. Pa ne more it, ker je skregana tudi z njimi.

Poznam kakšne frajerje, ki že leta ne govorijo s starši, ker so preponosni ali morda nimajo ob vseh svojih dejavnosti v lastnem flatu se oglasit do njih.

Res priznam...rade volje bi ob krasni plači živela nekje v kakšnem ogromnem stanovanju z velikansko mizo, na njej s tistimi rdečimi velikimi svečami, ki bi dišale po jagodah.

Se ne selim...v kakšno neumno naselje v našem prelepem mestu....grem raje kam dlje...h kašnemu ljubitelju mojega srca...

Včasih pomislim, da so frajerji tisti, ki znajo pod roko prijeti ostarelo mamo, jo po gentlemensko povabiti na kosilo, pridržati plašč,..

Zašla sm....again

Priznam ....blazno čuden občutek, da se v teh časih moramo pogovarjati o mama hotelu, ko marsikoga stisne ob tej besedi, ker bi sam rad ležal nekje v bani, se relaksiral in bil edini lastnik ključev svojega stanovanja.

Preveč se posplošuje stvari. Če ti mama skuha kosilo ne pomeni, da je kaj narobe, če ga ne znaš ti njej pa verjetno je.


                                                                                          Hvala, ker berete
                                                                                            TaFajnaUrška..

Komentarji

  1. Ja, dolžnost staršev je, da naučimo otroke osnovnih stvari, da znajo skrbet sami zase, da jih naučimo samostojnosti. Vsak ima rad malce razvajanja v mama hotelu, ja tudi jaz pri svojih 40+ grem z veseljem na kosilo in se stisnem k njej ( no in k očetu he he). In ja točno takšnega odnosa si želim jaz s svojimi otroki...enkrat ko bo čas za to, ko bodo začutili, da je čas, da pobegnejo iz mama/ata hotela in takrat bodo vedeli, da jim bodo vrata zmeraj odprta, ko bodo potrebovali govejo juho ali roke za objeme. Živi in pusti živeti, novinarji in stali pa tko več ne vedo o čem bi debatirali po teh medijih, včasih so s svojimi prispevki prav smešni.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar