"SLOVENKE (V ZDA) SO FAJN, A LEPŠE & BOLJŠE OD URŠKE NI NOBENE"

Nisem bedela vso noč iz dneva, ko je svetovni velesili še vladal očarljiv Obama na dan, ko je prestol najlepše prve dame ZDA zavzela deklica iz Sevnice, ki je z otroško željo uspeti doseč svoje sanje, v torek po štetju naših dni, verjetno presegla svoje sanje.

                                               


Nisem poklicana zato, da bi komentirala politično plat teh zadnjih ameriških volitev. Hillary ni bila moja favourite že takrat, ko je ob strani stala sicer zame zelo karizmatičnemu predsedniku Billu Clintonu, celo tako, da sem se za časa, ko je obiskal Slovenijo, neopazno smukala po podobni destinaciji, da bi ga slučajno v mojem mimohodu zahaklala in mu podarila svoj sramežljivi nasmešek.

=)

Nisem Melanija, ne Monica Lewinsky...in se mi veliki met ni posrečil. Pa nič zato, sem sorte dekleta, ki privošči ljudem, da so srečni, četudi njihova sreča, niti od daleč ne prikazuje oblakcev o katerih sanjam sama. Vsakemu svoje, da je le veselje vedno pravim sama.

Trump ni ravno moj tip, čeprav ne palim nekako na lepotce, pa vseeno ne premore niti frizure po mojem okusu. Sem vesela, da si je našel Melanijo oz, da je ona našla njega, ker pri meni bi v trenutku oplel z bedarijami, ki jih kvasi.

No v glavnem, blazno sem ponosna, da je Melanija naše krvi. Berem, da vsi pišejo, da je njej vseeno za Slovence in da ji dol visi za Slovenijo.

Priznam, če bi se sama znašla po kaki pomoti na njenem mestu, bi se zlagala, da sem poleg sedanjega Ameriškega državljanstva ob rojstvu bila državljanka Saudske Arabije.

Res je smešno, da se kdo od Slovencev čudi, da ne poveličuje prebivalcev tako lepe dežele med Alpami.

Tako krasnega naroda, ki se obremenjuje, da se je njihova rojakinja prodala zdaj Ameriškemu predsedniku, pa še ne.

Pred očmi imam tudi kakšne znanke, ki bi se z veseljem prodale  lastniku  vsaj malo debelejše denarnice, pa četudi ne tako zelo zajetne, pa jim žal ne rata.

Je pa res, da smo faušni. Če ne bi naša sorojakinja prišla v belo hišo, bi na veliko pametovali, kako jasno, da ji ni uspelo, saj vendar bla bla bla bla
Zdaj bomo znoreli, ker ji je uspelo.

Ima preveč plastičnih operacij, če bi zgledala že malo staro bi ji očitali kako to, da si ob vsem tem bogastvu pa si jih le ne privošči.

Baje govori z grozovitim naglasom. Carsko, sama s svojo Angleščino ne upam spregovorit niti v družbi svojih prijateljev, ona z njo samozavestno nastopi na Tvju.

Trump jo je opazil, ker je bila lepa. Slovenke imamo nekaj v luftu, da se rodimo tako božanske. Američanom se bo sedaj sigurno odprl apetit po krasnih Slovenkah.

Melanija je carica. Vedla je ka hoče in to dosegla. Stremela je k cilju in čisto nič ni važno ali je bila to polna denarnica, lagodno življenje, luksuzna oblačila morda le čisto medvedje simpatičen dec...ni važno, njej je uspelo uresničit njene sigurno že otroške sanje.

Če mislimo, da se nam smeji nimamo pojma. Ona uživa v tistem, kar je dosegla...toliko časa je že iz Slovenije, da se je znabila navad kot so faušija, kaj bodo sosedje rekli in enostavno uživa.

Vglavnem ko jebe fajn frizerja...pomembn je, da imaš denar in ob sebi Slovenko.

Z današnjim naslovom mojega zapisa nisva našla nekega skupnega interesa ampak je vseeno pomemben. Je predlog enega mojega frenda, ki ima lepšo frizuro kot Trump, je šaramntnejši, prijaznejsi, lepsi, bl nasmejan, iskrenejsi,  predvsem pa prepričan, da lepse in boljse od Urske nikoli ni bilo nobene :-P 

=)

                                                         Hvala, ker berete.

                                                                TaFajnaUrška


Komentarji