MOŠKI...AH LARIFARI...

Evo me again...spet je petek tu. Sedim pred compom...al morda za compom in razmišljam. Včeraj sem prišla domov iz gledališča, našega SLGj-a. Nasmejan ženski večer. Družba dveh punc...mene in moje zlate prijateljice še iz plenic. Sanja me povabi na predstavo SiTi teatra, ki gostuje v našem celjskem gledališču. Še vedno mame...se sliši privlačno, za žensko kot je Sanja, ženo...matero štirih otrok, me povabi, da bi šli....s kančkom priokusa, da mi je dolžna, ker se kdaj zgodi, da pozabi, da sva zmenjeni. Jaz jo občudujem, čisto zares. Ob sicer krasnem možu....štirih čudovitih otrocih...službi...poučevanju petja..furanju turbo talenitranih otrok na milijonte dejavnosti.....no v tem primeru, bi js pozabla živet...ne pa pozabla, da sem zmenjena s prijateljico za neobvezen čvek.
Predstava me nasmeji...tudi brez tečnega moža in veselih otrok, ki me ne čakajo doma.

Obožujem jo..to mojo krasno Sanjo, ki se mava neizmerno radi že od rojstva...tako zelo, da sva se skozi osnovno šolo parkrat ornk stepli, zgubili stike, jih spet pridobili..rada pa jo imam od nekdaj...in tudi ona me ima...čeprav misli, da je najbolj grozna prijateljica na svetu. Pa ni, je krasna oseba na katero se v pomembnih stvareh lahko zaneseš in to šteje.

No v glavnem....vedno, ko se potem vsedeva na najinem čveku na kakšno večerjico predebatirava....in ona zmeraj tako previdno vpraša...kako je z mano...koliko ženinov na vidiku...al bo postala teta mojim,po moje po vsej verjetnosti nikoli obstoječim otrokom. Pa ne, da jih ne bi prenesla......
Sama vem, da je prepričana, da imam turbo zanimivo življenje al pa se ji iz dna srca smilim...ker sama samcata naokoli tavam po tem svetu (Celju 😄).



                                                               Foto: moja draga Petra  
                                                                 (pred letom 2010 ) 😜



Uglavnem včeraj brskam po netu in opazim plaz postov o moških....na znankinem fbju zasledim...al je grozno, če si sam in iščeš moškega ali je bl grozno, da imaš moškega in ne veš kako bi se ga sam znebil.

Bila sem že v obeh vlogah priznam in obe uspešno opravila. Pa niti ne vem, če je poanta v življenju najt svojega princa iz sanj....ker js gledam one filme...ko ti princi najdejo svoje princese v tem primeru (mene) sami. 😆

Res je smešno...a moj prijatelj, ki je gay...se pravi homoseksualno usmerjen moški, pravi, da je nam strejtarjem...(heteroseksualcem) samskim seveda, lažje. Sama se ne strinjam z njim. Na portalu katerega vsi poznajo, ki se vsaj malo v življenju dotaknejo gayev (gey romeo) Daš sliko, opis, se dobiš, zaljubiš, v najslabšem primeru samo poseksaš in basta. Poanta vsega tega pa je, da skoraj v večini primerov naletiš na hudo dobrega (vsaj po izgledu) tipa.

Noooo...pa da se obrnem na našo strejt, heteroseksualno sceno. Super. Se prijaviš na Ona On portal in se usuje horda potrebnežev, ki imam na sumu, da v realnem življenju niti procent vseh teh seksualnih posteljnih iger ni zmožna.

In če imaš blazno veliko srečo...se na ta tvoj oglas prijavi bivši mož tvoje bivše prijateljice, ki iše srečo v ljubezni, ker je njegova bivša žena s tvojim, tokrat (mojim) bivšim fantom skupaj.
Ga skenslaš , ker, če bi imel okus, bi že pred leti, namesto s tvojo prijateljico bil s tabo.

Ne..res me zanima komu se da po zmenkih hodit. Odkrivat življenja nekoga drugega, če imaš fucking tolk ogromno dela s svojim...življenjem namreč.

Pa na kraj pameti mi ne pade...da bi se trikrat na teden dobila z drugim tipom na pijači in razmišljala in poslušala o njegovih življenjskih zapletih. Res se mi ne da.
Vedno vsaki mlajši oz vrstnici povem, da naj se ne zgleduje po meni. Treba se ti je dat. Ditka poje Ne bodi kot drugi...js svetujem: Ne bodi kot jaz 😆

Berem velikokrat, da se moški bojijo močnih žensk, ker so samozadostne in itak ne rabijo ob sebi nikogar. Meni pa se zdi, da moški ne obstajajo na svetu, kot par ženskam zato, ker bi jih me potrebovale. Zakaj bi nekoga moral potrebovat, da ga lahko potem imaš. 

A ni poanta v tem, da ga ne rabiš....pa je življenje z njim vseeno lepše?

                                                                                                      HVALA, KER BERETE
                                                                                                             TaFajnaUrška

Komentarji

  1. Ja Urška se strinjam kot ženska z vsem ampak iz moje objave si lahko prebrala razmišljanje in odgovor enega bivšega moškega.......res, da ena lastovka še ne prinese pomladi, pa vendarle se resnično sprašujem, kam so šli ali kje so pravi moški'

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar