PREDBOŽIČNI SALZBURG IN PONAREJENE MOZART KUGLE



Sobota je bila lučkasto obarvana.  Med poznanimi sem znana  kot kraljica upokojenskih izletov.😀 Mah, niso čisto upokojenski, a sama te izlete imenujem tako, ker so na izi, čisto nič avanturistični, zabavno in lepo preživeti dnevi.

Ponavadi, predvsem v tem času rada 'odpotujem' na Dunaj. To je moje mesto z dušo. Zaljubljena sem vanj, skoraj tako kot v malo dlje postavljeno mesto ob Temzi. Tam še nisem bla pozimi...tam sem preživela vsa moja srednješolska poletja.
💔

Dunaj je letos odpadel, smo se popeljali v Salzburg, kjer sem bila pred leti.  Ni me navdušil, zato sem probala še enkrat, ker rada ponavljam stvari in napake. Pa se je izkazalo, da popravni izpit ni bil napaka. Bil je čist luštno preživet čas..v mestecu med/pod alpami.



Najprej sem pomislila, da je prednost ta v primerjavi z Dunajem, da se ne bom izgubila. Hvala bogu sem s sabo imela prjatlco, ki je bl pozorna na zadeve kar se tiče orientacije. Jaz že celo življenje razlagam, da imam probleme z orientacijo, pa vedno bolj razmišljam, da sem preveč šlampasta za opazovanje.

Bistvo: zgubili sva se. Takoj, ko sva stopili dol z busa in smo malo stopili naprej sem padla v filing za razlaganje in že ni bilo nikjer, od naših, nobenega več.

Imam pa srečo, da imam blazno sposobnost motivacije in samomotivacije, ki ne dovoljuje, da padeš v slabo voljo ali da te preplavi skrb, takoj.

No v glavnem....po mojim motivacijskih besedah sva skupino našli takoj, se pozanimali pri vodički kje se dobimo in šli po svoje.

Prva postoanka, luštna kavarna, na tko nobl placu ob umetno ustvarjenem drsališču.
Naročiva kavo, preletim cene in moja tista uboga kava brez vsega, ki jo najraje pijem stane 4 eur. Ok na Dunaju bi dala tudi 10 eur...a tu se mi je zazdelo sumljivo, da tu diši po najboljši kavi v mestu.

Si raje naročim ogromn kozarc bele kave , za ziher. Ta šteje le euro več.  Sovražim peno, ker me samo na pogled spominja na za širši krog neokusno stvar. Torej tvegam s tole peno. Po prvem šluku ugotovim, da se je splačalo.

Na tem mestu, sredi centra, v tej luštni kavarnici. sem dobila občutek, kot, da sem v nanizanki Gozdarska hiša Falkenau, kjer sem se kot ena izmed igralk, podala v mesto na kavo.

Po dveh urah klepeta plačava in še pustiva tringelt. I feel good.

H gradu ne pojdeva kjer so snemali Moje pesmi moje sanje, s pogledom pa ošvrkneva stavbo, kjer se je rodil slavni Mozart.

Sproti kupim Mozartove kroglice iščem sladko malo pakiranje, ravno kot pozornost, da se na koga spomnim.
Sicer že doma ugotovim, da je bila naložba zgrešena, ker so kugle, ki se imenujejo po slavnem Mozartu modre in ne rdeče barve.

Glede na to, da se mi doma ne da hodit po trgovinah, sem na izletih pravi manijak. šetnje kar tako me osrečujejo, tudi v notranjosti prodajaln.

Pohvalila bi kuhanček, vsaj tisti pri stojnici neke Evangeličanske cerkve kamor sva se postavili. Cena je bila top, 2,50 eur. Ker sem želela naročit punch, me je prijazen gospod (verjetno ministrant uradno) takoj opozoril, da je ta brez alkohola. Kuhanc je bil odličen, ravno prav vroč, zadosti rdeč in ne premalo ter ne preveč sladek.

Poanta vsega izleta pa so zmeraj sendviči. Tokrat bi se za žemlje zahvalila kmetiji Bezgovšek iz Laškega. Res so bile ornk.

Gneča ni bila grozna, vsaj, ko smo prišli ne. Kasneje se je izkazalo, da je navada, bolj se čas bliža Božiču, več ljudi prihaja na Chriskindlmarkt.

Bilo je luštno....tak šikan občutek predprazničnih dni.

Supra travel je bila odlična izbira (če bi še kdo). Kar se tiče cene, organizacije, vodičke, busa in šoferjev.

Na poti nazaj sem sklenila, da treba  v ta kraj enkrat tudi poleti. Avgusta gostijo odlične jazz glasbenike. Baje celo mesto živi za ta festival.

Na avobusu na poti domov nismo gledali božičkastega filma s Kevinom, ki je spet ostal sam doma....gledali smo seveda dih jemajoč čeprav že verjetno več kot toliko in tolikokrat ogledan film Moje pesmi, moje sanje in potem se ponovno zaljubiš v pesmi, sanje....in greš vesel domov.
😋




                                                                          Krasno je.



                                                               Selfiji, Selfiji, z Alenko.


                             
                                                    Vse je za poslikat ali za vzet domov.

                                                       Srečen par iz izložbe.

                                                                 Srčki vsepovsod.




Komentarji

  1. Mi smo bili pa na Dunaju v soboto. Fajn je bilo, čeprav gužva za znoret. Ampak ok to vzameš v zakup, ane?

    OdgovoriIzbriši
  2. Seveda. Kljub toplini in ljubkosti Salzburga...je moje srce na strani Dunaja. Vesela, da ste tudi vi uživali. To je smisel življenja kajne?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar