LaLa Land-oprostite, pričakovala sem preveč

Ekola, res blazno veliko hodim v kino ali vsaj gledam dosti filmov, pa ne mislim tako, da jih pogledam ogromno na teden ali na mesec. Ne. Gledam jih celo življenje. Film je moj hobi, del mojega vsakdana. ne predstavljam si življenja brez tvja, na katerem se pojavljajo moji najljubši junaki, vsaj pomanjšanje verzije mojega kolikor toliko velikega teveja, se pravi monitorja od compa, kjer si dol povlečene filme z veseljem ogledam ali pa jih na brzake preletim kar na ne tako velikem oz netako majhnem ekranu mojega telefona.

Gremo k stvari. Zadnjič grem v kino, šikan večer, še petek je bil, v soboto mi ni blo treba zgodaj vstat. Skratka super. Na film, kot jaz pravim, kam grem ko grem v kino, se mi pridruži prjatu. Niti se ne spomnim po filmu komentarjev iz njegove strani, ker sva vsa zmrzjena pešakala proti domu. Se spomnim, da me je prvič zeblo v čelo oz. tudi v oči. Skratka večer za vtisnit v spomin. No, na umu mi je ostalo nekaj o stilu: če ne poslušaš svojega srca imaš pa tole.

No, pred tem, ko skorajda zmrzneva, na najini poti proti domu, si ogledava famozni LaLa Land oz Deželo LaLa, kot so je prevedli Slovenci.

Sem oboževalka te zvrsti filma...v bistvu vseh, musical, drama, romanca, mogoče zaradi pretresov shrljivka, morda okus po znanstveni fantastiki tudi zaradi na trenutke le uslišane ljubezni.



Vglavnem, da ne bo pomote. Film je šikan. Strašno luštkana zadeva za prvi zmenek, za držat se za roke in podobne zadeve. Ryan Gosling je božanski, Emma Stone je cuker, skupaj sta božanska, kot sta že dokazala v pred leti posnetem filmu Crazy, Stupid, Love, Ki je bil presežek romantične komedije moram priznat.

Ta LaLa Land te na začetku omami s plesom, z jazz varianto nastavljenih korakov. Začutiš show dance v začetni sceni, se ponovno zaljubiš v čevlje za step.
Super je. Pa vendar za musical premalo vsega tega.

Ne razumem od kod toliko Zlatih Globusov, pa še enkrat pravim, da film ni slab a kje so naredili tisti presežek in segli po toliko nagradah.
Se prav veselim letošnjih Oskarjev ali me je pač strah, da bo ta najbolj pričakovana noč v letu letos razočaranje.

Pa ne gre se zato, da bi morale velike nagrade filmskih festivalov pobrat samo umetnije produkcije, ki posega po težki, morbidni situaciji, a če sem že za te nagrade....
je ta Craz,y Stupid,Love v primerjavi z LaLaLand bolj zaslužen za Oskarja v kategoriji romantičnih komedij/dram.

Pri LaLa Land sem jim malo zamerila, ker so nekje na sredini kar malo pozabili plesat in pet. Imam kolegico, ki ni fanica musicalov in ji je bil ta film všeč.
Ne bom pisala o vsebini, ker nima smisla, da razkrivam in kvarim zadeve tistim, ki bi film gledali. Pojdite in uživajte. Verjamem enim bo v filmu plesa popolnoma zadosti.

                                    Ah dajte no mir

Ni antipropaganda za omenjeni film, le podajam svoje mnenje o njem. Povdarjam pa, da sta Ryan in Emma vsekakor vredna ogleda in ja tudi konec je poučen, kakšno fašemo, ko srca ne slišimo =)
Ah dajte no mir....

Film sem gledala v kinu in vesela, da sem ga...to je film za doma, za dekco, za pod kouter, za trenutke ob veliki šalci kakava ali ogromni skodelici čaja a samo za primere, da zdržiš buden do konca.



                                                                        Fajn se mejmo in dost se smejmo
                                                                                          TaFajnaUrška

                                                                                   

Komentarji