Loving. Film, ki sem se ga bala it gledat

...in sem ga vzljubila takoj, ko se je pričel.

prvič sem ga videla, kot predfilm, ko so ga zavrteli ob boku famoznemu LaLa Landu, ki si je s svojo simpatičnostjo pa vendar meni nerazumljivo pretiranostjo po nečem več, pridobil štirinajst nominacij (če številka ni prava, na me kdo popravi) za letošnje Oskarje.

Loving. Prijatelj si je prav z rokami zakril oči zaradi dejstva, da je film s srca parajočo vsebino. Veliko dejstev se me dotakne, sploh pa takšna o nedovoljeni ljubezni in film po podlagi resnične ljubezenske zgodbe.

Pa so me vseeno moji soljubitelji filma 'pognali' v dvorano.
Krasen movie, čudovita glavna ženska igralka Ruth Negga, deklica etiopskega rodu, Irka, ki bi si za to vlogo, več kot zaslužila letošnjega Oskarja.

Topel film ob katerem se tudi brez vročega čaja zagreješ.

Grozno dejstvo, da so se stvari, ki jih prikazujejo v filmu dogajale  še leta a1958, v Virginiji. Da je bila ljubezen med glavnima igralcema, temnopolto lepotico in moškim predstavnikom bele rase prepovedana,


                                                   


Všeč mi je bilo v filmu predvsem to, da nista bila prikazana kot mučenika, temveč kot junaka, ki sta postavila nov mejnik v boju za državljanske pravice v ZDA.

Ne moremo si niti več predstavljati, predvsem pa, da se je dogajalo to, še tako zelo nedolgo nazaj. Zakonca Loving sta imela ljubezen in vse kar sta si želela je bil družina.
Vrgli so ju v zapor, kasneje pa še iz države. Film lepo prikazuje boj ne le za obstoj njune ljubezni, temveč za boj za previce rasno mešanih parov v ZDA.

Krasno prikazana ljubezen, za katero se zbojiš, da v tem trenutku, v današnjem času ne obstaja več.
Pripadnost dveh in nepocukrano prikazovanje življenja v tedanjem času, ti film približa k srcu in se če prej ne, do konca filma sigurno zaljubiš vanj.

Več poudarka sem dala glavni ženski igralki, ki je zaradi ljubkosti povzela večinske momente omenjenega filma. Je pa res, da glavni igralec, moška stran zakoncev Loving krasno posodablja predano ljubezen, predvsem pa zvestobo svoji ljubezni in zakonu.

Film, ki se bi ga splačalo pogledat vsem ljudem, ki jih je kadarkoli zamikalo opustiti boj za svojo ljubezen, pa četudi ta, ni bila prepovedana z zakonom

Hvala Metropol za vse te čudovite filmske trenutke.

Komentarji