LUŠTNO JE ŽIVET IN PRAV FAJN JE SE TEGA ZAVEDAT. VSAK DAN.

Predvčerajšnjim, ta nedelja. Ta ljubek dan, ki ga obožujem vsak teden, ko se vedno znova pojavi.

Ležala sem v postelji, se zbudila, vzela v roke svoj telefon in zasledila na vsakem fb profilu prav poseben status: Sneg. 
No vredu, zadnjič ga je nametalo v Mariboru, predaleč, da bi se vozila do tja. Pogledam še enkrat.
To s snegom je spisano s strani prijateljev z ulice. 

Se vstanem, dvignem zaveso in zagledam ta famozni kratek stavek s prijateljevih facebook profilov. 
Sneg.
Zdaj že lani sem nehala met rada zimo, priznam. Na začetku je bilo pretoplo, še ko smo konec novembra prižigali lučke (mestno razsvetljavo) in ko smo se skorajda na silo greli ob prazničnem punču, mi je šlo vse skupaj na živce.
Pri tistih stopinjah nič ni imelo posebnega čara.
Sčasoma pa se navadiš, skozi dneve veselega decembra pridejo tudi nižje temperature in vse skupaj postane, tudi zame, privlačnejše.



V nedeljo me je vesolje opomnilo zakaj imam rada to zimo, zakaj je tako poseben čar, četudi so že prazniki mimo in kar iznenada postane vse belo.

In ja. Prazniki so že mimo. Pa vseeno je bila ta nedelja najlepši dan vsaj tega, letošnjega leta.
😍
Spomin se vsede nazaj, na čas Božiča in zadnjega večera v starem letu. Vsa darila, ki sem jih letos dobila (da ne bo pomote, vseh sem vesela), prekašajo letošnji stiski rok, objemi, poljubčki na lica.
Ko vidiš, da v soju navadnega dne pridejo ljudje do tebe in jih samo tvoja pojava razveseli.

Ko vidiš, da se toliko ljudem vsedeš v srce (čeprav, čisto zares nimaš pojma zakaj) je lep občutek.
Potem premisliš in vidiš, da je lahko čisto vsak dan praznik.

Prejšnja leta sem bila obsedenka s takimi posebnimi dnevi, ko se že po tradiciji nekaj praznuje, evforija z darili je bila del mojega življenja. Rojstni dan najpomembnejši trenutek v celem letu. 

Ne pravim, da bo letošnji šel mimo mene. Samo tako luštno je cenit in 'praznovat' vsak nov dan.

Pa kaj pa vem, včasih te streznejo okoliščine, ki se zgodijo tvojim znancem, prijateljem ipd....včasih celo tudi tebi.


Včasih štejejo ogromno; lepa beseda, skrivnosten pogled ali le roka, ki poda sočloveku lepši dotik na ta svet.

Pride pa včasih kak dan, kak teden, kak mesec kak let 😆, ko se ob nas pojavijo ljudje, ki jim je življenje ena velika materialna dobrina. ko jim je življenje brez čustev in ko jih emocije soljudi enostavno ne zanimajo. 

Pa saj vemo sami kako to gre...sto ljudi sto čudi. Naj živi vsak po svoje. 💆


                                                                                                          Vse lepo
                                                                                                       TaFajnaUrška

Komentarji