Pasja mladenka Pia in Hello Kitty trio

                                                         
Živjo, niti nisva neki best frendici...pa sem mnenja, da za pomagat sočloveku, to ne rabiš niti bit. Sem vesela, da sva preskočili iz znanke v prijateljstvo..predvsem prek mačjih in pasjih tac.

Sem vskočila, kot tretje pomagaške roke, ki so hranile psičko in tri mačje lepotice ( se opomnim, da resno upam, da so ženske vse): Tako sem jih določila.

                                                         




Znanka, kolegica, frendica, soseda iz sosednjega bloka je pristala v bolnici. Včasih se zamisli kako je, ko si sam...a potem v trenutku spoznaš, da to nisi nikoli.

Odlična organizacija, ki nam ni spodletela niti  v trenutku.  Zadolžena sem bila za jutranje sprehode. Prvič sem šla k Pii malce v strahu, saj imaš do tako priletne dame veliko spoštovanje. Pa sem ji kaj hitro nataknila povodec in sva šli.
Na najin prvi sprehod.
                                           

Me je kar takoj stisnilo pri srcu. Zatem, ko sem od sreče vrisknila, ko je v momentu in to zunaj opravila malo in veliko potrebo. Vrgla se je v sneg, vsaj tako sem ugotovila takoj za mojim strahom, ko me je zbodlo, da se slabo počuti in je padla dol. Taka lepa ovčarka in tako lepo se za svojih krepko čez deset let drži, pa da jo le ni stisnilo pri srcu in to ob meni.
Norela je od veselja in snega. Pa sem ji rekla, da laufama en malo dol pa en malo gor za njeno in mojo jutranjo rekreacijo. Je bila vesela. Zelo.

Dvigalo je pomenilo najin prostor za fotkanje. Bolj slabo nama je uspevalo, a za tisti klip, da sva lastnici, ki je ležala ta čas v bolnici poslali pozdrave je bilo čisto dovolj.
                                                       


Pravi izziv so bile Hello Kitty trio. Moje tri mačje lepotice, ki sem jim vsako jutro zapela. Vsakodnevno, ko sem odprla vrata v stanovanje je bil poseben izziv. Enkrat sva se z eno zmenli, hvalabogu pravočasno, da nima smisla pobegnat, ker se mi preveč mudi v službo.

Bilo je krasno. Mačje doživetje, ko se ti navsezgodaj to kosmato bitje muza ob glavo.
Smo se skonektale in skovale načrt kako pojest brikete prej...oreden jim jih pohopsa njihova pasja sestra Pia.

Lepo in doživeto je bilo spremljati to prisrčno živalsko bando, kako se je počasi sproščala in navajala na mojo družbo.

                                             
Zadnji dan, ko še nisem vedela, da lastnica teh lepotic prihaja domov smo se vse vsedle na tla in se gledale. Tak top, prijeten občutek. Pio sem čohala po glavi, Hello Kitty girls pa so se mi muzale ob nogah.
Prijeten občutek.
Kar odahnila sem si, če bi mogla moja Roza kdaj kam. A to je druga zgodba. Moj pes, oseminpoletna čistokrvna celjska lepotica je od vraga, ona se ne sekira koga ima ob sebi, važn je, da je po njeno in da jo tisti nekdo uboga.

😅

                                                                 Luštno se mejmo
                                                                    TaFajnaUrška

Komentarji