50 ODTENKOV TEME-PRVA DAMA JE ZBLEDELA OB KOZARČKU SHIRAZA IZ DOMAČE ŠTACUNE

Vznemirjenje pred novim filmov je pogasnilo že zaradi dejstva, da sem zamudila ogled v mojem Metropolčiču.
Sem pograbila alternativo in po preležanem celem tednu (gripa) odšla v Cineplexx.

 V obliki prve dame, graciozne gospe, visokosti s tistimi ogromnimi sončnimi očali, ki zacopra vsakega, tudi čez ekran se ve, nisem tokrat videla simpatične Natalie.

Naredila bi krivico, če bi rekla, da gospa Portman ni dobra. Obožujem jo, a tukaj se mi je zdelo, da so Jackie želeli prikazati drugače in ona je zaigrala po standardih, ki so bili tokrat pričakovani od nje.  Trume ljubic, ki so ji kvarile podobo o njenem zvestem soprogu so bile tukaj izuzete. Povdarek je bil le na blazni predanosti svojemu soprogu in veliki ljubezni do J.F. Kja tudi po njegovi smrti.
Film verjetno ni bil slab a jaz sem si ga pod tem naslovom predstavljala povsem drugače.

Krasen prizor, ko v sprevodu hodi vsa pokrita s črnim pajčolanom za krsto v kateri je njen ljubi. Ta je poklonil mojo ljubezen filmu z naslovom Jackie.

Film me je spomnil na veliki film o zmagoslavni Margaret Thacher. Film, ki bi moral od energije ubijat, a je ravno nasprotno. Rešila ga je prečudovita Meryl in si več kot zasluženo za karizmo in ubijalsko v plus krasno energijo priigrala Oskarja.

 V sekundi, ne spomnim se točno v katerem prizoru sem v obrazu Jackie zagledala Angelino Jolie. Ni bila nikoli moja top izbira....a tokrat sem jo zagledala. Škoda.

                                         

Včeraj je bil dan D. Kot fenica gospoda Greya se nisem ozirala na razočarane odzive najstnic s predpremiere 50 odtenkov teme. Še danes ne poštekam kaj je botrovalo tako množičnemu razočaranju.

Gospod Grey je nadvse takšen kakršnega se ne bi branila. Dakota, ki igra Anastacio je ljubka kot v prvem delu, seksa se več in lepega telesa Christiana se imaš za nagledat.

Dvomim, da je kdo pričakoval kakšno hudo kvalitetno evropsko produkcijo ali veličino, ki bi se tikalo vsebine.
Film je stylish, ravno toliko seksy, da paše.
Gospod Grey ob večerji sprave naroči Shiraz. Če ga imate željo poskusit, vas vabim v Domačo štacuno. Tu je Shiraz stalnica in prva izbira naših dragih kupcev.

Opažam, da ima gospod Grey stil, kjer ni izuzeto, da enkrat ne bi postal na vratih naše Domače štacune.







Komentarji