OSKARJI 2017-MOJ ODZIV PO PRESPANI NOČI

Pa sem se naspala, po prebedeni noči je zelo pasala današnja noč, dan po. Zame luštna otvoritev vse ceramonije in vrh, ko je pevec, Justin Timberlake med performom zaplesal s svojo drago (Jesica Biel)

Nisem razočarana, ker je Emma Stone fasala za svojo barvito vlogo plesoče luštne deklice Oskarja, sem pa vesela, da film za katerega je prejela kipec ni prejel večine glavnih nagrad.

Iz naše nočne fešte ob ogledu prireditve, sem se že praktično odpravljala domov, ko sem zagledala zbrko na odru.

Je mogoče, da na tako, na nivoju prireditvi, zgrešijo in se zmotijo bri najavi zmagovalca? Očitno je.
Epski trenutek, ko sta Bonnie in Clyde prišla na oder. Čudovito je bilo skupaj videt na odru Warrena Beattya in Faye Dunaway.
Je tudi njiju zmedla skupna pojava na odru, da sta se ob najavi zmagovalca za najboljši film odločila za drugega?
Simpatično odkritje, da so jima vede ali nevede podtaknili drug listek z najavo predhodno nagrajene glavne igralke iz omenjenega in zgrešeno objavljenega napačnega filma.
Warren je le zaskrbljeno pokazal listek Faye, ta ga je prebrala z zavedanjem, da ima čast, ki jo je gospod kavalirsko, prepustil njej. Napaka. Samo kazal ji je 'what a fuck' kakšen listek ima v rokah, ona pa je zgrešila point.

Rešeno. Moonlight, pravi zmagovalec v kategoriji najboljšega filma. Njihova ekipa od presenečenja misli, da se delajo norca iz njih.
Sama sem mislila, da je to le del cirkusa. Morebitna fora, ki bi delovala kretensko, če bi fora bila.
Zmotili so se v malce zgrešenem trenutku.

S foro s turisti so prekosili Ellenino zabavno selfie fotko. Verjetno bi mene kap, če bi v trenutku ogleda turističnih znamenitosti pristala v naročju Caseya Afllecka recimo. Za vrat bi se obesila Meryl Streep, ja imate prav, mene ne bi niti noter spustili.

Presrečna sem za turiste. Za gospo, katera je objela svojega sanjskega moškega Denzla Washingtona in odparadirala z na nosu položenimi sončnimi očali ljubke Jennifer Aniston.

Skratka vrh zame je bila razglasitev nagrade za glavno moško vlogo. Želela sem si, da Casey prejme zlati kipec od prve sekunde, ko sem videla trailer za film.

Krasen je, čudovit, vrhunski, krasen, lep, za zjokat, takšen, da bi ga gledal, gledal, gledal in gledal.
Njegova vloga je zaradi njega odlična in ne obratno.

Zdaj, ko so nagrade podeljene mi je zelo všeč tudi LaLa Land. Krasno je dobil kar si je zaslužil.

 Voditlej Jimmy Kimmel je bil takšen, da je prireditev minila brzinsko.


                                                                            Hvala, ker ste prebrali, lep pustni torek vsem
                                                                                                      TaFajnaUrška



                                                                                                                     

Komentarji

  1. Casey - je obtožen "nadlegovalec žensk", zato naj ti nikar ne bo tako zelo všeč. Niti na globusih, niti na Oskarjih, se nekateri igralci - sploh ženske, niso hoteli rokovati z njim, mu čestitati ...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar