OSKARJI-NOČ, KI SE PRI NAS NIKOLI NE PRESPI

To mam že v navadi. Četudi nisem povabljena na rdečo preprogo, se pripravim. Nastavim budilko, pripravim najlepšo pižamo si skuham najbolj močno kavo ter nekje ob dveh zjutraj prižgem tv.
Lani je bilo drugače. Lani recimo smo imeli pravo slavje. Stanovanje prijateljev, na drugi strani mesta, z balkonom v najvišjem nadstropju in z najlepšim pogledom na mesto. 
Na mizi tatarc z omamno dišečim vinom, s sladkim okusom, ki je dišal po sproščenem večeru (noči).
Ni me begalo, da je delovni dan štartal že navsezgodaj zjutraj. Popolnoma z lahkoto sem zmogla. 
Ob strani pa čeprav na daljavo sem stala velikemu Leotu, ki je končno nekje malo pred šesto uro zjutraj le prevzel svojo zlato nagrado.
Željo po minutah spanja sem opustila, se zagnala pod tuš, preživela svojih najdaljiš 20 minut pred špeglom, ter se s svojim žal ne prevelikim znanjem o make up fasadi, uredila za pred ljudi.
V službi nisem skoraj zaspala, ker je bilo preveč dela, me je pa skoraj zmanjkalo nazaj na peš poti do doma.
Ker se že ravno bliža ta noč, pa nekaj o mojih občutjih letošnjega stanja nominacij.

Že v štartu me moti glavni akter letošnje podelitve, fenomen z največjim številom letošnjih nominacij LaLa Land. Po ogledu omenjenega filma sem že pisala o svojih pogledih tako, da samo na hitro povzamem.

TaFajnaUrška-LaLaLand

LaLaLand, simpatičen film, ki zgolj diši po muzikalu. Krasen začetek a čez čas te nekako zmoti občutek, da pozabijo peti. Luštno za pogledat, morda za romantičen večer in ne čisto pričakovan konec. Skratka film, ki so ga za brezveze povzdignili v nebesa.
Nimam proti nikomur nič in načeloma tudi ne, če Emica, ki je simpatikus za popizdit ali Ryan, ki mi je veliko bolj kvaliteten igralec v katerem drugem filmu fašeta Oskarja.

Gremo dalje.

Nominacije za glavno žensko vlogo:
Isabelle Huppert (Elle)
Ruth Negga (Loving)Emma Stone (Dežela La La)Natalie Portman (Jackie)Meryl Streep (Florence Foster Jenkins)


TaFajnaUrška-Loving


Tu ne morem sodit o filmu Elle in vlogi Isabelle Huppert, ker filma nisem gledala. 
Navijam za mojo Meryl da zmaga prejme kipec in se na odru zahvali Donaldu Trumpu. 
Ruth je v Loving takšna, kakršen je film v katerem igra. Ljubka in fantastična.


Nominacije za glavno moško vlogo:

Casey Affleck (Manchester By the Sea)
Andrew Garfield (Greben rešenih)
Ryan Gosling (Dežela La La)
Viggo Mortensen (Kapitan Fantastični)
Denzel Washington (Fences)



                                                                      

Casey Affleck (Manchester By the Sea)

Tu je moj favorit Casey, čeprav vseh filmov nisem videla, a njegova igra, ki te zaboli, ko vidiš, kako lahko igralec prevzame vlogo lika. On je naredil lik in film, da je tako zelo krasen.
Če ga trofne (Oskarja)  Ryan, si ga bo zaslužil za katerikoli drug film kot ta. Pa dobro tudi odličen marketing je lahko kdaj nagrajen. Se mi bodo pa zatresla kolena v primeru, da bomo ob zahvali poslušali govor sladkega Denzela Washingtona.
V primeru, da je kdo zgrešil Kapitana Fantastičnega, nujen ogled. Viggo je krasen!

O ženski stranski vlogi bi težko razpravljala, saj sem videla premalo filmov iz katerih izhajajo nominiranke. Je pa Michelle Williams čudovita, če ga prejme bom zaploskala.

Nominiranci za najboljši film:

Arrival (Prihod)
Fences
Hacksaw Ridge (Greben rešenih)
Hell or High Water (Za vsako ceno)
Hidden Figures
La La Land (Dežela La La)
Lion
Manchester By the Sea
Moonlight



Ob nominirancih za najboljši film me že ob prvem filmu od vznemirjenja strese. Želim pa si, da res zmaga najboljši.

Predvidevanja so, da La La Land ob vseh nominacijah ne bo kiksnil vseh, čeprav marsikdo upa, da ga bodo zgrešili pri najbolj pomembnih. Moj favorit Manchester By The Sea je premalo komercialen, da bi ga porinalo med oblake.

Kaj pa vem....morda preseneti kakšen, ki ga še nisem videla in uživam ob pričakovanjih novih, dobrih filmov. Saj v tem je point nas filmoljubcev gledajočih izpod deke na tv.

V kinu pa upam, da dajo na vpogled tiste, ki jih še niso oz. zavrtijo kakšnega za zamudnike.

Zgrešili pa so fantastično Amy Adams Totally. Pika.

                                                                                   Srečno v nedeljo vsem!

Komentarji