V LJUBEZNI VSAKDANJA DEJANJA POSTANEJO LEPA (ukraden citat)

Zaljubljen bit je fajn. Najbolj nor občutek na tem svetu je, ko ti srce utripa močneje. Ni lepšega filinga, kot je ta....kot bi pojedel tono čokolade in se ob tem ne zredil niti za gram. Fantastično, vznemirljivo, kot, da imaš v sebi cel živalskih vrt frfotajočih metuljev, ki imajo tam svoj žur. Fajn je bit zaljubljen, na praznik ljubezni ali na kater koli drug dan.

Več imam izkušenj na tem svetu bolj me iritira obnašanje, da se takšne praznike prezira. 
Pa kaj, če kupiš nekomu tono srčkov, če ga imaš rad. Jaz....bi jih recimo bila vesela.

Od kod prihaja praznik, me ne zanima. Privlači me dejstvo, da se praznuje ljubezen.

Sem samska...pa sem danes evforično pričakala ta dan. Rada imam ljudi, rada imam vsak nov dan...zaljubljena sem v občutek zadovoljstva in rada sem srečna.

                                                   
                                                                                                        

Pred leti se spomnim, da mi je znanka nalagala, da nimam pojma kaj zamujam, če na Valentina nimam partnerja...da njen je tako fucking pozoren, da gate trga. Danes je ločena.

Se mi zdi, da me razveseljuje dejstvo, da sem še tudi lani čakala kdaj se bo moja ljubezen spomnila in me razveselila z objemom tudi na ta dan....pa sem fasala le litanije preko telefona...kako je dan nepomemben...kako so pomembni vsi ostali.
Sem se videla naslednji dan že v njegovem objemu, kje na kakšnem križarjenju, kjer iz gromozanske jahte z roko v roki skupaj skačeva v morje. Proti koncu lanskega leta sem zakasnelo valentinovo darilo podarila sama sebi in ga pustila.
Ljubezen je lahko recimo tudi to, da znaš cenit samega sebe.

Vglavnem....rad met je zelo fajn in nič hudega ni....če potenciramo lepe občutke do naših ljudi tudi na današnji dan.

Lepe stvari so še lepše....če se jih znamo nalezit.
                                                                                                     
                                                                                             Imejmo se radi
                                                                                                TaFajnaUrška



Komentarji