MOJI TEDENSKI ODMORI PRI BIOENERGETIKU II. DEL

Zdaj sem šla že kar parkrat. Navadila sem se, da tisti en dan grem tja. Tiste pol urce na določen dan v tednu preležim pri njem. 

Ne vem, kot, da drugače tistih 'pet' minut ležanja ni tako učinkovitih. Tu sem v stilu telefona, ki se ga priklopi na polnilec in potem deluje...dokler se ponovno ne izprazni.

Včasih sem doživela občutek, ko sem šla v trgovino, po nove čevlje. Ob odhodu me je zabolelo, ker sem ponovno zapravila denar. 
Tu nitega občutka, tu bi šla po te 'čevlje' ponovno.

Jup....ne zdravim si nakupovalne motnje temveč svojo 'zbolelo' ščitnico,

Nikoli si nisem predstavljala, da sta ščitnica in psiha tako zelo povezani in nikoli nisem pomislila, da hormoni ne delujejo tako zelo vredu, kot bi morali.

Ne silim nikogar, da gre....želim pa si, da vsak ve, da obstaja pomoč.

No vglavnem. Z mojo ščitnico je sigurno veliko boljše, verjetno pa so mi zraven podivjali hormoni.

Že celo zimo me je zeblo kot hudiča, da sem vsa srečna prvič v življenju raznosila vso zalogo puloverjev. Da, v krizi tudi kdaj eden na drugega.


Zdaj je drugače. Zadnjič bi se v kratkih rokavih sprehodila čez celo mesto. Vroče je. Vsakodnevno uživanje kurkume (ker je dobra kot antivirozna prehrana) me nafila očitno z vročino.
Brez skrbi, se oblečem glede na temperature in ne pretiravam.

Lahko postaneš odvisen priznam. Od občutka, ki te naredi fajnega.
Marsikdo me gleda skeptično in mi reče, da imam vse v glavi.
Pa se spomnim pogovora pred leti, ko je moja znanka čvekala z zdravnico v ordinaciji. Kosmodisk ji je pomagal po letih bolečin je z njim na hrbtu normalno funkcionirala. Pa skeptično vpraša gospo doktor, če to res deluje ali ima ona vse to le v glavi.

Če deluje....se ne sprašujem več zakaj. 

Ljudje premalo delamo na sebi oz. nehamo to počet takoj, ko se stvari postavijo za nas v plus.
Res sem vesela, najbolj tega, ko se zbudim in ves dan delujem normalno.
Utrujeni večeri so mimo in brezvoljni trenutki, ko sem hodila naokoli, ker bi bilo škoda ostat doma .

Ob vprašanjih zdravnika, če sem velikokrat utrujena niti nisem vedela, da sem. Zdaj, ko nisem več, se zavedam kakšne težave sem v preteklosti imela...vključno s tem, da me je velikokrat v spanec zaneslo dobesedno kar za mizo.
Vsakodnevno se mi je vrtelo...pritisk pa je bil velikokrat tudi vredu.
Hormoni so očitno hudič in niso pogojeni samo s tem, ko si predstavljaš, da ti strela v glavi.
So tako zelo širok spekter...kar verjetno ugotoviš, ko ti ne delujejo normalno.

😎

Jah, za mano so štirje obiski pri našem Veselkotu. Zdaj imam krizo. Zdaj imam prvič štirinajstdnevni presledek med terapijami.Zdaj sem že bolj zdrava in zdaj bo moja ščitncia preživela dva tedna brez dodatnega polnjenja.


Brez skrbi. Nadaljujem takrat. Hvala, ker berete..........

                                                                                                               TaFajnaUrška

                                                 

Komentarji