NA KOFETU Z VESNO MILEK - ČE KLECNEŠ PRED KRALJICO SOBOTNE PRILOGE ... SI TO ŠTEJEŠ V ČAST

Ne vem ... nikoli nisem od blizu spoznala nekoga, ki bi ga tako zelo občudovala kot njo....a mi je bla nervoza med ogledom filma, v katerem igra Vesna naslovno vlogo, čisto nekaj normalnega.
Čeprav pravijo, da ne delujem, sem blazno tremasto bitje. Od nekdaj sem imela tremo. Če dobro pomislim pred tistim, kar mi je nekaj pomenilo.

Skratka v Metropolu je bila premiera novega slovenskega filma Anina provizija. Jasno, da so vedeli, da če povabijo njo...bodo meni izpolnili še tiste...iz zelo dolgo let nazaj sanje, ki pa trajajo še sedaj.

Vesnini intervjuji so krasni. Piše tako čudovito, da si želiš na papir vse stresit tudi sam.
V živo je čisto drugačna kot na tvju in popolnoma ista, kot jo vidiš skozi njene spisane intervjue. Super je. Zna z ljudmi in kljub nenaduvanosti in čisti preprostosti je zvezda, ki ti jasno da vedet, da si to tudi ti.

Vglavnem film bom pogledala še enkrat, ker sem med svojimi pripravami v glavi, kako se bom dostojno obnašala ob srečanju zgrešila bistvo Anine provizije. Po simpatičnem pogovoru, ki je sledil z glavnima igralcema po filmu. Sem se odločila, da ji le izročim tiste rože, katere sem vmes že parkrat želela pustit pod stolom.

Moji prjatlci ni blo jasno zakaj zganjam dramo...a ob obrazložitvi kar se tiče spoštovanja do občudovane osebe, ji je postalo jasno in mi je z veseljem dovolila, da se 'tresem' še dalje.

Vglavnem preživela sem dostojno. Brez večjih izpadov neumnosti in bilo je krasno.
Lušten večer in velika zahvala moji dragi sosedi, ki me je po ne vem kolikšnem teženju predstavila naši ljubljeni pisateljici.

No dober, da napišem še nekaj besed o filmu

Anina provizija je čisto ok zadeva, ki je v trenutku, ko je ugledala luč sveta, bila pripravljena, da jo popluvajo. V Sloveniji se namreč tako dela.
Stvar pa je naslednja. Vesna je v filmu krasna in nehvaležno bi bilo, da jo prešinfate v kolikor niste profesionalni igralci v visokoproračunskih holliwoodskih filmih.
Je evropska produkcija in Vesna je odigrala dostojno, simpatično in avtentično.
Dejan je krasen kot Vesnin soigralec, Lado je poba, ki ti je blizu ali ti pač ni. Film ni presežek v mojem normativu filmov je pa čisto luštna zadeva za pogledat.

Vesna je krasna....in bi takšna bila tudi, karkoli bi že igrala. Tu je energija in karizma, ki pač v film paše.
Ne prenesem pa ljudi, ki sočloveku dajejo občutek manjvrednosti. Zato mi je Vesna všeč, ker ti da vedet, da si krasen, ne ker sediš zraven nje, ampak zato, ker je prepričana, da tak si.

                                                                 


V življenju se družite z energijo.....paše!
TaFajnaUrška

Komentarji