SKUPNI IMENOVALEC DOBRE DRUŽBE, MUZIKE IN PRVE JUTRANJE KAVE




                                                       Vse fotke Urška Boljkovac/Kino Šiška
                                                                arhiv FB KINO ŠIŠKA
Živijo,

ta teden je teden takšnih mešanih čustev. Vse od krasnega ponedeljka se je razvijalo tudi do turbolence že pred prvo jutranjo kavo.

Hecno je kako odrešiteljica z imenom šalca kofeta naredi dan sprejemljiv ali morebiti celo krasen. Je pa zanimivo a žal ne dobrodošlo dejstvo kako lahko žal kdaj nima takšnega učinka.

Sreda je bila grozna. Slaba energija za 'popizdit' a kot si reče vsak 'normalen' človek: tudi tak dan ima svoj čar ter se s posebnim namenom prikaže. Kasneje se je poštimalo, tako da zgleda, je le jutro skupaj z mano imelo slabo karmo.
😆

Me pa veseli dejstvo, da smo že tretje leto zapored pristale na ta dan v kinu Šiška na zadevi tipa koncert.

Moram rečt, da je zelo srčno in domače zastavljeno ter blazno uspešno, saj traja že sedmo leto zapored.

Mgljevci (igralci Mestnega gledališča ljubljanskega) ter študentje AGRFT-ja zaplujejo na ta večer v pevske vode.




Eni so top, drugi se trudijo, se najdejo tisti, ki jih v trenutku zamenjaš za muzičarje.
Ljudje so mojstri ustvarjanja dobrega žura.

Čudovit večer in sproščen klepet ob kozarčku rdečega vina v prestolnici naše dežel'ce.
Se mi zdi, da so ti ujeti trenutki smisel ob katerem dobi veličino vsak nov dan.

Že med koncertom sem želela s kamero na telefonu ujet par utrinkov ter jih podelit z vami.
Takrat me je zagrabil občutek ter v sekundi me je po telesu preplavila želja po novem telefonu ter da bi tega še komaj delujočega zabrisala ob tla, brez da bi pomislila, da bi z njim obogatila sekundo komu drugemu, ker vendarle še dela.
Zmeraj bolj razmišljam, da mi tudi izpolnjena želja po novem ne bo rešila nerodnosti ob fotografiranju z mojim nesmislom za rokovanje s telefonsko kamero.
Zmeraj se čudim vsem tistim pred mano, ki zajemajo trenutke, ki na aparatu ostajajo tudi kasneje prepoznavni.


Koncertič je bil krasen. S prjatlco sva uživali, migali z ritjo ob napevih, ki so nam že v preteklosti božali ušesa.
V občinstvu mešani pripadniki spola kot tudi let. Pestra energija ter zanimiva mešanica čustev.

Na odru mlada generacija z mojim bučnim aplavzom, ko se je na odru pojavil kakšen predstavnik, ki skupaj z mano že enako dolgo časa šteje svoja leta.

Prilagam fotke, ki sem jih 'ukradla' na netu, da morda koga za naslednje leto zamika. Performi igralcev, muzičarjev po duši, potekajo v izvedbi vsem ljubim songov iz sedanjih dni bodisi iz preteklosti. Vsako leto je zadeva razprodana in žur, ki ima ta tajming rezerviran v Kinu Šiška je zagotovljen.




Komentarji