EVFORIČEN DAN Z IMENOM PETEK


Prav ne znam poštekat kaj je s tem petkom. Kdo in kaj mu je prinesel naziv najbolj pričakovan dan v celem tednu. Ok...mi je jasno, da temu botruje prepričanje, da mu sledita dela prosta sobota in nedelja.
Zmotno prepričanje oziroma odvzete pravice dvodnevnega počitka, ne jemljejo petku slovesa najbolj zaželjenega dne.

Super. prišel je petek. Veselo. Hvalabogu. Moj zadnji fraj vikend tega meseca. Vglavnem preživela sem ekstra teden in luštnih polnih 36 let na tem svetu.

To leto bo posebno...prav čutim. Prijatelj me je zadnjič razsvetlil, ko sem se z vsemi rožami na biciklu zadnjič vračala iz službe proti domu, da bom na poti ujela ljubezen svojega življenja.
Zdaj razmišljam in seciram sliko prebivalcev mimo katerih me je popeljala pot čisto do doma.

No vglavnem dan je minil fenomenalno in kar se tiče rož popolnoma zvezdniško. Nisem še prejela take količine rož na kupu...bolj sem imela na sumu, da me čakajo takšne ob slovesu moje zemeljske poti. Življenje velikokrat preseneti in upam, da še večkrat.

Sem ravno na prelomu, ko razmišljam kako v bistvu ogromno sem že preživela tu....kar nekaterim mojim dragim žal ni bilo nikoli dano oz. jim je bilo odvzeto.

Ob takih trenutkih razmišljam o stvareh, kako sem pred leti prejela sestro, ko je ona v tistem trenutku izgubila svojo. 
Kako me je na trenutke doletela pamet, ko bi bilo za pričakovati, da bi me pokopala kakšna moja neumnost.
V takih trenutkih pomislim, kako lep je ta svet, ko te pride kdo samo tako obiskat in te objet.

Res me je ganil trenute, ko mi je naš najmlajši član, naš svetlolasi lepotec zaželel, da bi ostala za vedno najboljša teta na svetu.
Kako me je na dan praznovanja ganil objem in besede meni drage prijateljice naj se ne spreminjam in spet druge naj ostanem tako dobra na tem svetu.

Sem pa vesela, da sem dobila čestitko z vsebino, ki me je streznila: da sem raztrešena, da zmeraj kaj razbijem ampak, da sem vedno pozorna - kar je v bistvu všečno tudi meni.

Ta petek je poseben. odhaja v svet moja soimenjakinja in se podaja novim dogodivščinam naproti. Delala bo na tujih tleh in si ustvarjala življenje daleč stran od nas. Zanimivo je..kako si lastimo ljudi.
Čeprav jim nesebično privoščimo srečo.

Sem pa doživela krasno razodetje na petega aprila. Prvo leto nisem čakala kako se bo On spomnil in mi kot v najhudejše romantičnih sanjah poletel nasproti ter voščil, me objel in mi povedal kako zelo me ima rad. In se ne spomnil na nič podobnega, že ne vem katero leto zapored. Prvič po kar nekaj letih...sem iskreno cenila, ker ste v tem stilu mi to povedali in pokazali vsi ostali.


                                                                       Srečno na poti k vikendu vsem
                                                                                 TaFajnaUrška

Komentarji