NAREDIMO SI PRIJAZEN LIFE.....IN DAN...NAJPREJ SEBI (vse kar je v življenju nalezljivega lahko fašemo-tudi tisto ta fino)




Ko se družim s samimi puncami sem lezbijka, če se z geji je z mano nekaj narobe, če se s prjatli, ki so poročeni sem kurba, če sem v družbi s pari sem čudna, ker sem zraven edina samska. Ko sem sama sem prevelika samotarka.
Vedno je z mano nekaj narobe: če ne pišem, sem hecna. Če pišem bi morala to počet po pravilih. Ko pišem lepo, pravilno, slovnično popravljeno lektorirano je brezveze, ker to nisem jaz.
Če pišem po svoje, si preveč upam, ker sem samosvoja. Če jem ni vredu, ker preveliko, če hodim, čez visečga ni ok, ker to počnem prepogost. Ko objavljam slike na fbju...je grozn, ker me ljudje zaradi tega spremljajo in ko fotk ne objavljam nekaj ni ok, ker pač pričakujejo, da to počnem.

Mam zelo problematičn life.

Zmeraj bolj opažam, da se ljudje ukvarjamo s tem kako bi morali živet drugi...kako bi morali reševat probleme....in kako kaj storijo prav in kako kaj narobe....je pa res interesantno...da hvala bogu, će se kdo zave, da s tem dela škodo sebi....to ubija lastno energijo...ne energije onega...ki bi moral živeti po 'naših' načelih...najbolj sebe osrečimo, če znamo privoščit in sprejemat tuje odločitve kot pravilne, če se naši dragi odločijo za njih...
če se pa opeče kdo...pa da se kej iz tega nauči...se tko mora na svojih rokah. Spečt namreč...
=) <3

Ravno zadnjič sem razmišljala. S prijatli se ogromno pogovarjamo. Odkar sem začela hodit in ko sem še mami držala za roko, da mi je bolj stekel korak, so me učili, da pogovor reši vse.
Prav izrazito sem pričela opažat, kako se ljudje poglabljamo v življenja drugih. Kako močno imamo izražena mnenja kaj bi morali storiti on narediti, da bi bilo po (naše) prav.
Se pa trešim po glavi in pričnem razmišljat s kako pravico si jemljemo dovoljenje za takšen način življenja. Kot drugo pomislim na to, kako morajo takšni ljudje trpet, ki furajo stil življenja v tej smeri.

Tuje zadovoljstvo ni nujno poparčkano z našim in tudi naše ni nujno, da hodi z roko v roki z njihovim veseljem.

Toliko ljudi jamra od kod jim roka, ki jim iz telesa jemlje energijo. A takšen stil življenja jo jemlje sam sebi.

Ljudem živet svoj life in ga nesebično delit z ljubimi osebami. Vzbujanje slabe vesti, če jih v doživetja vseh človek ne povabi zraven. Zbujanje slabe vesti, v kolikor kaj rad doživlja sam. Vprašaj na koncu.


Tako krasno je sedet zvečer še v ne tako zelo vročem in ne več v tako zelo mrzlem okolju. Slečene bunde, le ogrnjene jopice okoli ramen. Miza odmaknjena v prisrčnem lokalu sredi mesta, kozarec vina in simpatičen brez pritiska speljan večerni klepet.

Ljudje smo si različni. Z enimi nas družijo te, z drugimi druge stvari. Z enimi nas povezuje veselje, z drugimi spomini ob raznih dogodivščinah z drugimi nove avanture.
K enim pridemo na novo, od drugih oddidemo, od tretjih se poslovimo. Če nam paše...tudi za zmeraj.

Me prešine, da prevelikokrat v življenju gojimo zamere in se premalokrat vstanemo v stilu: Naredimo si prijazen life..... in dan....najprej sebi
 (vse kar je v življenju nalezljivega lahko fašemo-tudi tisto ta fino)
                                                                 

                                                                                         Fajn do naslednjič
                                                                                             TaFajnaUrška


Komentarji