OB PETKIH JE ŽELJA LE ENA, DA PETEK OSTANE ZVEST NALEPKI DNEVA, KI PRAVI, DA JE POSEBEN

Ob jutrih se kuha kava. Še pred tisto ta pravo, ki zadane, pred dozo kofeinskega udara se na štedilniku z vrelo vodo zmeša knajpača. Tista kava narejena iz samega želoda. Okus je dober in prija za moje zdravje.
Za neuravnovešeno stanje moje ščitnice je prikladna. Slišala sem preko ustnih govoric naj bi bila dobra.
Nisem šla preverjat, če ostalo ne...je po okusu prijetna in paše na moj želodec.
Se mi zdi, da prihajajo časi, ko se moj bioritem privaja na zgodnejše vzhajanje sonca.
Takrat mi paše vstat in it. Samo hodit naravnost in daleč. Se nadihat 'zdravega' celjskega zraka 😃😃
in si nabrat energije za cel dan. Prijetno je.

Prav paše to toplo vreme, čeprav nikoli nisem bila odvisnica od vremena in niti ne želim bit.
Ne želim se vezat na vreme, da bom vedela kake volje bom. Nimam najmanjše želje jemat dežnika zraven, da bom pripravljena na nevihto in pošiljko dežja iz neba.
Rada sem svobodna, brez dodatka v obliki prtljage, ki bi me obvaroval pred morebitnimi spremembami neba.

Ob petkih je luštno, je lažje. Zmeraj pravim, da ima ta dan poseben čar. Ob teh dneh je lažje vse, pa četudi nas ne čakata dva dni brezskrbnega časa, pa četudi sta pred nami dva celodnevna delovna dneva ima petek posebno nalepko, ki ga označuje, da je krasen.

Ste že kdaj razmišljale ženske pred dnevi pred menstruacijo, da bi koga ubile ali v najprijaznejšem primeru zavile dodobra komu vrat, mu skočile na hrbet in ga pomučile, kar ornk, da bi fejst bolelo.
Zanima me, če imate morda nagnjenja h kulinaričnim zadevam, katere vašega želodca žal ne morejo nasitit.
Pa ni potrebe po hrani....a bolj in večja po treba po zapolnitvi luknje v vašem želodcu.
Ah grozno je.
😅😆

Zadnjič je v trgovino stopil gospod. Tisti včasih še prijazen stric, ki se je velikokrat klatil po mestu.
Prišel je po kruh, če mu ga dam. Da je lačen. Ni mi storil fizične sile, čeprav je njegovo obnašanje že mejilo na nasilje.
Dala sem mu kruh, tako kot vedno. Upam, da sem mu polepšala dan in ob brezizhodni situaciji upam, da mu je ta gesta polepšala trenutek in mu dan naredila takšen kot pomeni meni vsak petek.

Upam, da naslednjič ne fašem česa. Ne želim pomagat, da ne bi bila naslednjič ustrahovana. Rada pomagam, če vem, da človeku to prinese veselje. Takrat...zadovolji potrebo po veselju...tudi mojo.

Krasna je kava. Pijem jo, je fajn okusa. Grenek priokus močne vročine te pijače je izginil in prav prijetno steče po grlu.

Vsako jutro razmišljam o novem dnevu, kaj bo prinesel. Ne polagam občutkov na to, kaj namerava odnest.

Kdaj bi rada, da me kdo preseneti. Stavim samo na lepe stvari. S kosom kruha za zajtrk, s šparglji za kosilo, s sladkimi češnjami za sladico in z ljubim mirom ob večerih...ko se vse sprosti in se počasi odpravi spat.
                                                 
                                                             Naj bo vsak trenutek lep
                                                                  TaFajnaUrška

Komentarji

Objavite komentar