ZDRAVO, TEREZA IN ISKRENA LJUBEZEN V KRALJESTVU PLESNEGA ORKESTRA ŽABE


                   


Sem del Domače štacune. Tako domače, sladke, prijetne trgovinice, kjer stranke razvajamo sredi centra z izdelki domačih slovenski kmetij in ja smo skupaj pripravili event, lep popoldan z lično, očem in zaradi dobrot tudi želodčku prijazno Oazo sredi Celja.
Tereza se je odzvala na naše povabilo. Luštnih mladih deklet, željnih novih znanj, je očitno tudi na našem koncu zadosti. Veseli smo.



Zvedavih pogledov z očmi željnih informacij so se posedle na za to priliko prilagojen prostor v lični, očem privlačni kavarni Oaza v starem delu našega mesta Celja.

Knjiga z naslovom Zdravo, Tereza je kot darilo pričakalo vsako udeleženko v okolju prijazni vrečki Domače štacune.
Pokušina jedi, ki so jih skozi delavnico imele možnost udeleženke spoznat, so dale še prav posebej privlačen pečat temu sobotnemu majskemu popoldnevu.



Da je priprava tudi takih sladic, ki pomahajo v slovo sladkorju, nezaželenim dodatkom in stvarem katerih že samega imena ne moremo izgovoriti, prijetna, smo ugotovili vsi, ki smo sobotno popoldne preživeli skupaj s Terezo.



Tereza je predstavila svoj način priprave, tokrat sladic, na svoj način, ki pa je lahko izhodiščna točka na poti kulinaričnega ustvarjanja za vsakega posameznika.



V poplavi vseh kuharski delavnic je vsaj malo fino met občutek katero izbrat. Res je, da Tereza izstopa po svoji pristnosti, nedelanju znanosti iz priprave jedi in izjemen čut ima, za dotaknit se soljudi.
Krasna je in priporočam. Zelo.
Koga, ki zanima vsebina receptov in je knjiga zgrešeno zaenkrat še 'odletela' mimo njega, je možen nakup pri nas v štacuni na Stanetovi v Celju.

Vsem udeleženkam prijetnega sobotnega popoldneva zahvala tudi na strani TaFajneUrške, v imenu Domače štacune in Oaze..ter seveda Tereze.

Ponavadi moj natrpan urnik, se je izkazal tudi v soboto. Ravno sem razmišljala, da imam ogromno uspešnih prijateljev in včasih se kljub podpori ne uspem udeležit vseh njihovih nastopov, umetniških predstavitev in podobno.
Res je to očitno redka zadeva a sama imam krasne prijatelje.  Ljudje me vedno znova opominjajo, da je to dandanes ena ogromna dobrina.
Mam pa tud prjatla, ki reče, da če si dober, si dober...no zato je temu verjetno tudi v tem primeru tako.😀😀😀

                                                                    foto: Grega Lešar

Povzamem samo vmesni klip čudovitega koncerta Plesnega orkestra Žabe. Gostja je bila med drugim tudi moja prijateljica z najdaljšim stažem, s svojo vokalno skupino Džezkapela in zapela je solo komad, kater je bistvo tema mojega zaključka. Malo stran od mene, kjer sem sedela ob prijateljici in mamiki je na zid naslonjen slonel Sanjin mož.
Ker sem frendica in sem tako seznanjena z njunimi obletnicami in podobno...sem razumela in tudi, če obletnic ne bi bilo, bi vedela, da poje njemu.
Njegov pogled je bil tisto kar je poanta celega odnosa tudi po cirka dvajsetih letih in nekdo, ki mi razlaga, da živim v sanjah in da vse enkrat mine.........
Bistvo življenja je v tem v kaj verjameš, v kaj in v koga vlagaš svoj čas in predvsem v ljubezen.
Takle mamo...zato sem samska...ker verjamem, da obstaja takšna...resnična ljubezen in ne neko platonsko instant ustvarjeno kvazi zaljubljeno stanje......
manj ne bom sprejela nikoli.

Gremo dalje

Pa lep dan vsem
TaFajnaUrška


Komentarji