ZVEZDE PLEŠEJO (OB NEDELJAH PLEŠEM, TIK OB TVJU)

       






Sem  gledala. Zvezde plešejo. Oddaja se mi zdi blazno fajn varianta za zabavo ob nedeljah zvečer, ko imaš voljo bit doma, zavit v deko s šalco čaja v roki in bulit v tv. Se sproščat in pomirit za ves naslednji delovni teden.
Včasih pašejo kokice, drugič družba prijetnih ljudi.

Sem pogledala prvo oddajo. Zaradi Andreja. Ne vem, če kdaj stopiš na plesni parket veš, da je on car. Tudi, če se plesnega podija dotakneš zgolj s pogledom in le od daleč mu 'ponudiš' spoštovanje.
Sodniška ekipa luštna. Zvezdi Andrej in Katarina, Lado...komik, da se bomo smejali in ja Nika Urbas, nje sem se spomnila iz ene oddaje, ko sem bila še mula. Nimam čisto razjasnjeno glede naslove in vsebine oddaje razen, da je govorila o  modi, nekem stilskem svetovanju in Nika je stala pred enim velikim obešalnikom.
Sigurno je bila fajn...samo taki mi namreč vstanejo po toliko letih v spominu.

Gledala sem prvo oddajo in se režala. Nisem bila čisto prepričana, da mi je zdaj že gospa, ki tu gostuje iz Londonam fajn.
Režala sem se ji kot zmešana in ji dala 10 točk.
Oddaja je zabavna in zna. Zelo zna.

Na začetku priznam je bilo zelo dolgočasno. Prva oddaja je postregla zgolj s strogostjo glavnega sodnika in z namišljeno zabavnostjo Lada Bizovičarja. Sekala je ravno Nika ven.
Začetni koraki nastopajočih so kazali potenciale, a zgolj to, v nadaljne plesne presežke. Zdaj po toliko treningih in zavrtenih oddajah so krasni vsi.

Če ma kdo pripombe o plesnem znanju nastopajolčih mu predlagam dan plesnega treninga na nivoju profesionalcev.
Naj zdrži.

S komentarjem se 'obregnem' samo ob plesalce, ki so s to nedeljo še bili v igri.

Urška krasna Urška. Najprej pred oddajo tist zloben občutek nas vseh, da izstopa predvsem po postavi.
Po prvem pojavljanju že v uvodni oddaji nas je osvojila gledalce....s tem kar je...in je krasna, čudovita, takšna, da te prižame k sebi s svojo krasno pojavo in čudovitim značajem.
Navijam zanjo....tudi, zato, ker pleše s tako energijo, da je užitek gledat.
Krasen soplesalec. Čudovito pašeta skupaj. Z veseljem ju je pogledat.

Ah Maja Martina. Čudovita je. Kraljica nastopanja, po začetniški nesproščenosti se je  popolnoma spoprijateljila s svojim momentom v nedeljskih oddajah.
Krasna igralka, super plesalka zna. Njen sexy trenutek v njeni zgodbi pod tušem prejšnji teden.
Zmagala je. Zmagala sta oba.
Včasih se vidi, da rabiš samo zagon in potem gre navzgor. To nedeljo...sta bila s soplesalcem filmska. Par minut užitka za nas gledalce.

Dejan Vunjak, luštn poba, ki preseneča. Mlad in iznajdljiv. Znajde se in paše mu ta plesna pozornost.
Mislim, da ma potencial, ki ga bo razvil tudi v tej, plesni smeri.
Pri nas doma imajo občutek, da bo zmagal.

Nuša je bila v štartu siva miška. Razvila se je v princesko skozi oddaje. Krasna je. Nežna, vedno manj okorna in krasno se giblje.
Lepa sta.

Denis je top. Kap me je že v štartu. Nikoli nisem polagala pozornosti nanj...le tu pa tam sem ga kdaj zasledila v rumenem tisku. Takšna gora mišic, čeprav mislim, da mu je glasba vseeno blizu, ni tako zelo blizu plesnim korakom.
S soplesalko sta huda, luštna mladostna energija in noro pašeta skupaj.
The best kretnje...top miganje z boki in krasno ujemanje.
Skratka hudo. Presenetil je. Totalno.

Žal mi je za Igorja, da je v nedeljo šel ven. Nima smisla ugibat zakaj ravno on, saj vsakič mora nekdo pomahat, čeprav je dober.
Bil je simpatikus oz je še.  Dotaknil se me je, ker je užival. Všeč mi je bil, ker je pokazal, da mu ni vseeno za kritike, čeprav je kasneje poštekal in priznal, da je vse skupaj en show.
Krasno je plesal...ker ni plesal....ampak je živel.....s parketom, svojo plesalko, zase in za nas gledalce.

Še Andrej se je sprostil. V bistvu je uvidel, da je bit sproščen kul al pa so mu povedali, da mora bit. 😀
Krasen je. Še bolj. 😁

                                                                                        Plešmo....čim več
                                                                                            TaFajnaUrška







Komentarji