SIJ NAD NAŠIM MESTOM






Peeeeeeeeeeeeeeeeeetek je. Super. Odlično. Čeprav jutri delam je razveseljivo dejstvo, da je tudi zame že skoraj konec delovnega tedna. Danes zvečer me čakata še krasna Gibonni in Oliver v Stožicah in jutri zjutraj, kar tako po koncertu še oddelam zadnje urce v tej junijski soboti.

Včerajšnji večer je bil luštno doživetje. Drugi četrtek, zgodba številka dve v ČAROBNOSTI MESTNIH TRGOV.
Celje je sijalo v prižganih mestnih lučeh in trg pred mojim ljubljenim mestnim kinom Metropol je zasijal v lepoti žensk in kreacij ustvarjalcev našega knežjega mesta. Imeli smo enega manekena. Grdo bi bilo pozabit nanj.
Se pardoniram bila sta dva, dva poba,  moja napaka. Hvala za popravek in vesela sem, da berete. 
😃

Sedeli smo pri mizi in vsi v enoglasno obnemeli oziroma bolj slikovito povedano zazijali, ko se je v kreaciji sprehodila Iryna Osypenko. WoooooooooooooooooooooooooW. To moram napisat. V kreaciji Poročnih pravljic je bila WooooooooooooooooooooW. Mamo pri nas lepe bejbe...čeprav so kdaj 'uvožene'.
Iryna je res krasna, takšna, da se zaljubiš vanjo, čeprav nimaš niti najmanjše želje po ženskah.




Vglavnem, da ne zabredem. Tak šikan večer. Prijetna voditeljica, ki je prireditvi, dala še prav posebej privlačno noto.
Božajoč glas, ki je med prihodi manekenk pozdravljal in predstavljal ustvarjalce. Skratka super.
Kritika glede premalega števila miz, kar je plus, da se Celjani očitno želimo podružit. Posebna zahvala pa prijaznim natakarjem iz Metropola, ki so mi zrihtali dodatno 'porcijo' pijače dobrodošlice.
Kaj sem dobila sicer čisto natančno ne vem, bilo pa je pisano in okusno.

Frizure manekenk top, Kristijan Petek seveda. Očala optike Salobir (kaj hitro sem na nos nataknila tudi svoja) plus deset. Posebnost oblačil Etnike, butika Anna s srčno lastnico,  Broadway me je presenetil in pocartal naše oči.

Da koga ne pozabim:

Ja seveda naša štacuna. Moja Domača štacuna. Pripravili smo vrečke presenečenja in soustvarjalce v mestnem jedru pocartljali z dobrotami slovenskih kmetij. 

tokratni Izjemni ustvarjalci v mestu:

Bel tulipan,
Broadway Celje,
Butik Anna,
Domača štacuna,
Etnika slog,
Kristijan Styling Fashion Hair,
Lisca,
Melange, metražne tkanine,
Poročne pravljice,
Top MODA,
Torbica AS
Optike Salobir.



Prisežem, da sem samo kot mala puža sanjala o veliki beli obleki in svojim princem pred oltarjem, pa se je vseeno danes vse skupaj ponovilo. Priznam, da samo za trenutek in hvalabogu, da je temu tako.
Poročne kreacije so se skupaj z manekenkami poslovile in tisti trenutek sem se zbudila iz svojih čisto zame neprimernih sanj.

Torbic je zmeraj premalo sigurno pravijo tudi pri AS-u. Top modo poznamo po modi, ki je blizu vsem nam Celjanom. Melange s krasnimi metražnimi tkaninami in Lisca s krasnimi kopalkami, ki pritičejo letošnjemu poletju.

Skratka HVALA Gregorju za fotke, da se je tudi samo s svojim Iphonom zelo potrudil in kljub temu, da je ravno na ta dan slavil ugodil mojemu tečnarjenju in škljocnil parkrat za moj blog.

Na koncu slavnostno fotografiranje, ustvarjalcev in manekenov, katerega bi kamot izpustila a ker se povsod štulim zraven sem tudi tokrat pristala zraven čudovitih manekenk, kot en štoflc.
Kje smo pristale tokrat na večerji ni tako zelo pomembno, ker bi bilo pametneje, da bi se ji vsaj jaz izognila.
Bom pa rekla tko, za svojo tolažbo....vsiiii ne moramo bit suhi...obstajamo ljudje, ki smo zgolj samo lepi, takšni kot smo.
Vsem želim en krasen zaključek tedna, če bo pa preživet delovno pa naj poteka kar se da na minimum stresno.

P.s. Pozabila sem na Nejca z njihovim sladoledom. Point h kopalkam je dodal ravno ta. Sladek, vsem nam poznan, zame najbolj priljubljen borovničev okus z vesoljske postojanke sredi našega mesta.

                                                                                            Naj bo fajn...tudi ta dan
                                                                                           TaFajnaUrška



Komentarji