POLETI ŽIVLJENJE TEČE DRUGAČE



kot na primer takrat, ko je mrzlo, ko se vsi stiskamo pod oddeje in iščemo toploto kamina, kjer prsketa ogenj, ki nas greje.
Zadnjič sem zasledila na prijateljičinem facebook profilu vremensko napoved za prihodnji, se pravi, ta teden. Popizdim v sekundi, ne vem, nisem rojena za vročinsko stanje današnjih dni. Pa štekam, tud to mora bit. Pa si ustvarjam svojo mantro v glavi in že navsezgodaj meditiram v stilu, če je vroče draga Urši, ti je fajn. =)
Skratka zapisano ob stopinje nad trideset bi moralo bit: prepovedano za delo, živela lenoba.
 Pa saj ne vem, če je to ok. Sem slišala oz. mi je bilo povedano, da ni dobro prepričevat sebe, da ti je fajn...da je dobro iz sebe vržt ves gnev in odstranit iz svojega življenja vso ostudno stanje tudi, kar se tiče vremena, ki ti ne paše.

😛

Letos mi vstajanje sredi noči ni več po godu, ah kaj...je res luštno spat. Nisem zaspanec one sorte, ko odbije ura dvanajst al še čez. Zbujam se ob normalni uri za zdravega človeka. Do pol osmih sem tudi ob najhujšem žuru prejšnje noči...pokonc.
Po moje mam slabo vest, da bom zamudila vse živo. Zdaj sem se z leti očitno naučila tudi tisto, da ni nič narobe, če se zgodi, da ti kdaj tudi kaj odpade.

😊
To poletje sem hvaležna za službo. Noro dobra zadeva, ko v največji vročini, malo pred dvanajsto prikolesarim do naše štacune in padem pod klimo. Ne, lažem. Kakšna klima...mi mamo po naravi hladno. Saj veste ono pripovedko o starih stavbah in debelih zidovih. Top

😂

Me pa veseli večerni odziv ljudi. Moje mrtvo Celje živi. Čeprav ni vrhunec zabave zame koncert Vilija Resnika. Pa dobro. Ljudje so, se zabavajo pred enim, če že ne celo najbolj znanim hotelom našega mesta.  Ljudje so, družijo se, razglabljajo, nazdravljajo, se družijo v večernih sapicah, ki popihljajo in omilijo vročino, ki jo preživljamo čez dan.



Petkova zadevšna pred Metropolom je bla ok. Tud pobi iz banda Cava, so delovali simpatično. Prijetni mladci, mojstri na vsak svojem inštrumentu in večer je bil kul. S prizorišča naju je s prjatlco pregnala le nevredu uglašena ferštekerija, ki je porušila zvok in naju prestavila iz njihovega prireditvenega prostora na eden najlepših gostilniških vrtov mesta Celja. Koper. V Celju nimam morja imamo pa primorsko 'mesto' v katerem se lahko najeste pizz, testenin, solat, tudi tistega kar dejansko diši po morju.

CAVA


Sama sem fenica pizz...ob večerih ob kozarčku mojega Refoškeca, kot mu pravim.
Ljudje smo ratali pravi mojstri ocenjevanja hrane. Znamo pošimfat in tudi upam, da nas zna veliko ljudi tudi pohvalit. Nekdo nekje dobi zažgano pizzo, spet nekdo drug napol srovo. Eno probam tudi sama, drugo opazim na facebooku. Jaz sem zadovoljna, mene strežejo od spredaj in zadaj, včasih ga kje polomjo, pa zmeraj bolj razmišljam, da smo samo ljudje, ki delamo. In prijazni so...to cenim.
 Rada pa grem v naš Koper. 'Zaljubljena' sem v tist vrt in vse klepete, ki se dogajajo na omenjenem prizorišču.
Torej so top zadeva v poletnih mesecih poletni večeri.

PIZZERIAKOPER CELJE

Prijetna stanja, ko se človek nauči ali se je pač nekako prisiljen, že zarad malce bl frišnnega lufta, ki ga zbezla ven,  družit.
Zadnjič smo ravno razmišljali med sabo o zadevah, kako si lahko človek skuha kavo doma in jo spije v miru v objemu doma in samote. Je pa luštno tu pa tam it med ljudi in se podružit, in pozabit na strategijo, da za mali denar dobimo veliko obilnejše kosilo kot za kar večji poseg v denarnico, zunaj,  manj nasiten obrok.
Razmišljanja, da je druženje del obreda, da je minglanje del vsakdana ... tudi te zadevšne polepšajo poletne vročinske dneve in večere.

Ljudje smo družabna bitja in tudi Celjani kažemo zmeraj bolj, da je temu tako.

Imam dneve, ko sama sebe prepričujem, da je vreme takšno kot mora bit. Da je prav, da je tako in zmeraj, ko me temperature nad 30 pričnejo mučit spijem kozarec vode in se sprijaznim z dejstvom, da mi po telesu odteče v sekundi po tistem, ko jo spijem.

 Pa še zmeraj ujamem pogled napol praznega celjskega bazena, ko se vozim oziroma sprehajam mimo.



Ljudje se boljšamo....le pri nas za vse tako zelo dolgo rabimo.


CELJSKO LETNO KOPALIŠČE



                                     Naj vročina dela dneve pestrejše ne pa, da jim stran jemlje lepoto
                                                                     Fajn se mejte
                                                                     TaFajnaUrška



Komentarji