IN POVABI ME NA PLES..........




Ker šok...nerodna sem še tam, kjer bi pričakovala, da bom vsaj malo, tako na skrivaj blestela.
Moji obe zviti nogi sta po kaki preplesani uri še zmeraj obe zatečeni...tko, da, če kdo misli, da se zvin pošlihta en, dva tri...mu razsvetlim dejstva, da temu ni tako. Morda, se noge kakšnega fracovja hitreje opomorejo, kot meni, ki štejem leta na zemlji že dalj časa. Moram pa povedat, da mam na sumu, da sranje, ki se tiče celjenja mojih okončin nosim za sabo že leta. Se spomnim pogumne punce, ki je po trenungu, pri tisti zadnji odplesani pirueti pristala na tleh z nogo pod ritjo. Še danes se spomnim, da so me vzdignili, odpeljali na urgenco in prinesli domov z mavcem na nogi...



Uglavnem...bla sem na morju..letos...pa se je našla ena prijazna pupa, prijetna gospa in mi poslala mail, če se jim pridružim na plesnih. Valda, sem šla. Vmes sem še nekajkrat odpovedala, ker sem zbolela, kot se za moje letošnje zdravstveno stanje čisto spodobi.
Ok..ko sem dala skozi spet vse možne bolezni, sem šla na vajo. Dokaj samozavestno sem stopila v dvorano in mojemu bodočemu učitelju plesa, podala roko.
Ne vem zakaj sem točno to rabla a zdaj sem po parih vajah ugotovila, da lahko svoje predhodno plesno pot kar izbrišem iz svoje zgodovine s katero bi se morda lahko hvalila.




Skrila sem se zadaj, zdaj po tretjem preplesanem četrku, sem se prerinila že bl naprej. Noge že dam narazen 😂 in premikam se tud po muziki počasi že.

Mal sm zaspala in se z mislimi podala leta nazaj, ko sem z zumbo drušno poplesavala po odrih naokoli.
V trenutku sem začela pogrešat vse tiste dni, ko sem praktično vse večere preskakala v dvorani v Celju al pa smo se spakirali v avto in zumbali v Velenju.
Se spomnim prireditve v okoliškem kulturnem domu, kjer sem z rokami v luft spodbujala gledalce da vsaj ploskajo skupaj z nami.
Potem nehaš, potem se spet zapreš, al pa se zavedaš kako zelo si zaendrek in se premikaš tako zelo počasi.


Mam občutek, da sem s svojimi postriženimi lasmi zgubila moč pri premikanju po plesnem parketu.
Se mi zdi, da tud ukrivljena hrbtenica ne kaže k temu, da sem kot štiriletna punčka delala špage in se zvijala pred ogledalom v dvorani že pred treningom.........

Svašta.....se nadaljuje tekom naših preplesanih četrtkov (obveščam) =)


                                                                     Šikan praznični večer vsem.

                                                                               TaFajnaUrška

Komentarji