NA SZIGET K PINK








Tak prav kamot mi je potovat s temi organiziranimi prevozi na koncerte. Pravjo nekateri, da sem čisto upokojenske sorte, da zato. S koncerti.net sem šla že večkrat, sicer zmeraj pod priimkom koga drugega, tako, da pri njih niti ne vedo, da sem tako že kar stalna in zadovoljna 'potovalka'.

Za vsak slučaj sem v taški imela pripravljene tablete, če me rukne slabost zaradi pozibavanja double deckerja a ni blo hvalabogu potrebe.
Že sprva sem z nelagodjem zavrnila predlog, da bi s prjatlco pred koncertom tavali po Budimpešti. Želela sem kar v hipu na festival, ki ga tako opevajo moji prijatelji, ki že leta hodijo tja.
Koncerti.net so se odločili, da pa nam s panoramsko vožnjo po tem Madžarskem s karizmo prežetem mestu, popestrijo dan preživet pri sosedih.
Bi kar dala aplavz šoferju, ki je po ugibanjih ali bomo odpeljali z gromozansko gorilo (z našim double deckerjem) pod podvozom in mu je kljub skeptikom med katere kdaj  zletim tudi jaz, en dva tri uspelo.
Aplavz še enkrat od tu, od danes, od mene, iz Celja.


Sziget je šikan prostor. Dober vibe na prostoru ob Donavi. Dobra gostinska ponudba, ob strahu, da mi bo slabo, mi po velikem burgerju plus krompirčku, ni bilo niti malo.
Zadnje čase 'traparije' poplakne s coca- colo....niso mi plačal za reklamo, deluje pa top..brez slabosti in neprimernih potovalnih nevšečnosti kar se hrane tiče...bolje kot žganje...in torej..te niti ne opijani.




=)

Pink. Koncert na prostem s pevko, ki je že zdavnaj dala vedet ljudem, da v življenju šteje vse kaj drugega kot klasična poštimana lepota, look, ki diši po obisku pri kozmetičarki ali vnovičnem držanju čela, ko ti vanj vbrizgavajo botoks.
Huda karizma, ubijalska samozavest in proklemano dih jemajoč vokal.
Koncert nabit z energijo, ki me je odplaval tja v romantiko ob vmesnih vložkih zgolj njenega vokala ob spremljavi kitarista z njegovo ljubico v rokah, kitaro.
Top...ženska je ljudska z velikim spoštovanjem do svojih fanov.
Je dobra, vrhunska in se proklemano dobro tega zaveda. Čist simpl outfit a toliko sexy energije. Vrh.



Začetek koncerta s tisto udarno rok energijo, kasneje umirjeno intimno vzdušje, ki ji ga je uspelo doseči kljub ogromni množici njenih oboževalcev.
Na koncu udaren zaključek. Njeno skakanje po odru in na zajli se vrtečo skozi in nad množico ljudi.
Ni besed, ki opiše te koncerte v živo.
V živo se jim reče zato, da se jih doživi in škoda mi je vsakega izpuščenega trenutka, ko ga ne.
Gremo še...
Dobro je, da povprašate po mnenju še kakšnega bolj zagretega Pinkinega oboževalca, ki je koncert spremljal bolj od blizu. Midve sva si nardile druženje, s prijateljico s katero si redkokdaj utrgava čas, ki ga preživiva skupaj kje drugje kot v službi. Tako..tud s šefico se da it na žur.





=)


Dubioza kolektiv pred zvezdinim koncertom je z muzko dokazala, da smo Balkanci carji.
Res smo eno..ko moramo bit....in takrat znamo tudi to...uživat.

Zgrešila sem obilo vmesnih koncertov a je v senci z bacardijem v roki bilo prijetno odtavat v svoj svet.

Res je luštno bit zadovoljen in srečen. Pa Barbi...hvala za družbo....




                                                          Mejte lep vikend
                                                             TaFajnaUrška


Komentarji