RES...SPOSOBEN SI SI ODTRGAT TUDI LASTNO GLAVO

Priznam, ko se dotaknemo teme, ki se ji reče migrena, znam postat malo agresivna. Ko se dotaknemo tega 'problema' znam postat nesramna, neolikana, izbiram besede, ki niso primerne in predvsem niso značilne zame. Vem, se zavedam, da imajo ljudje na tem svetu hujše probleme, kot je moja migrena in se popolnoma zavedam, da hvalabogu nisem edina s tem problemom na svetu.
Vglavnem, ne maram pa, da kdo poenostavlja ta pojav oziroma želi njen obstoj prikazan v milejšem stanju, kot v resnici je, saj ponavadi to počno ljudje, ki jih migrenski glavobol ni, na srečo, nikoli doletel.
Moram povedat, da sem izredno dojemljiva za alternativo in razne tudi ne splošno medicinske veje zdravljenja.
Akupunkturna, bioenergija, zdravljenje s pravilno prehrano in dotikam se tudi olj, ki so v zadnjem času tako zelo prišla v osprednje.
Super zadeva vsaka od naštetih....sem se mazala z olčki, iz prehrane fliknala zadeve, ki glavobole pospešujejo, bioenergetik je na mojem seznamu, bila je tudi akupunktura, reiki na daljavo, reiki v živo...ipd
Verjetno sem kaj pozabila in ne vsega še niti preizkusila. In moram povedat, da vsaka zadeva vžge. Da čisto vsaka zadeva pomaga. Vsaka po svoje. Preventiva je odlična stvar in dolgoročno omili in razreči pojavljanje migrenskih napadov.

Se spomnim dneva, ko sem prišla domov. Vem, da sem se pripeljala iz Ljubljane in spomin me pripelje do trenutka, da vem, da je takrat bil res stresen dan.
Ustavila sem avto in naredila postanek na Trojanah. Pomislim na tisti moment in se spomnim, da sem spila pomarančni sok. Kozarec vode ter poln vitaminov sem zlila vase.
Ko sem se vračala proti avtu sem se ustavila pri prodajalni čisto na koncu tega prijaznega postajališča.
Vzela sem v roke Delo in zagrabila čokolado s celimi lešniki. Dala sem jo na sovoznikov sedež jo odprla in ob vožnji do Celja celo pojedla.
Odprla sem vrata stanovanja in se zvalila na posteljo brez, da bi si sezula čevlje. Nisem se mogla premikat in sem v mukah zaspala.
Sredi noči sem se zbudila tulila sem, kot, da bi me kdo prebadal z nožem po glavi. Postelja je bila pobruhana .. jaz pa sem negibno ležala na njej.
Obkladki, ki so mi jih dajali na glavo so pomirjali moje stanje do te mere, da sem lahko oči pustila zaprte. Do stranišča nisem mogla, tablete sem požirala ena za drugo.
Po urah mučenja sem zaspala in se zjutraj tako zelo utrujena zbudila, kot, da sem fizično delo opravljala neprekinjeno mesece in mesece in mesece....a bolečina se je poslovila.
Padla sem in se pobrala po dnevu spanja.

V glavnem, tega ne objavljam zato, da bi se komu smilila. Niti taki napadi pri meni niso več pogosti. Sem si jih omilila z raznimi alternativnimi zadevami omenjenimi zgoraj.
Skrbim zase...premagujem stres, se nasmejim, če drugemu ne, sama sebi, vsak dan, že navsezgodaj zjutraj. Hodim na bioterapijo, kdaj tudi na akupunkturo, tudi sem hvaležna za vsa oljčka in pripravke.
Za vsako stvar, ki za procent omili to morijo komurkoli samo zaploskam.
Pametujem vsem naokoli o nezdravih  konzervansih in se jih sama skušam čim bolj (bl redko v celoti) izognit.
Bi pa rada poudarila, da je škoda, da se neke zadeve propagirajo na napačen, včasih malo vsiljiv način in 'pokušina' zadev naleti na nezaželen odziv pri nas.
Se učim tudi sama...približat dobre zadeve ljudem, na njim prijazen in dojemljiv način. Vem, ne rata nam zmerom in tudi najenostavnejše ni.
Včasih pomislim, kako sem se v otroških letih čudila kako lahko bivši odvisniki pomagajo pri zdravljenju odvisnikov......kdor gre sam čez morijo, lahko razume stisko sočloveka.

Res tale objava ni namenjena, da bi kogarkoli prizadela, zgolj prijazen opomin...da ni tableta najhujše zlo po kateri se človek kdaj posluži v hudi stiski.

Kokr koli se bo čudno prebralo: občutek, ko spusti migrena je težko primerljiv s kakršnim koli občutkom sreče na tem svet.

                                                       Fajn se mejte in se brez glavobola brezskrbno zasmejte
                                                                                   TaFajnaUrška
                                                                             
                                                                             

Komentarji