POČAKAJ, DA TI KAJ...PREBEREM



Ful dober tajming je....za nihanje razpoloženja, utrujenost in podobne pomladanske fore. Sem včeraj ravno izpostavila na Facebooku, kako mi je na žullj stopil nek dec s sporočilom za diskretne zmenke, srečanja ipd.
Ni edini, dost jih je. Najbolj zanimivo, da je takih tipov, tudi od unih žensk, ki me kakšna od njih gleda v oči in mi pridiga kako bi se morala poročit (v vrsti sicer kar stojijo zame) imet otroke (ful mam še časa) in najbolj zanimivo, da me prezira, ker se ne odločim za enega izmed krasnih mož, kot je na primer njen ( ne zanj seveda, a nekaj po tem vzorcu pač). Na kraj pameti mi ne pade, da bi izpostavljala koga in niti na kraj pameti mi ne pade, da bi se predala kakšnemu možu mojih pridigajočih bog ne daj znank,  o zlata vrednem zakonskem stanu (z naskrivaj) varajočimi možmi.
No vredu, to nima zdaj posebne veze.

Verjetno ima vsaka izmed nas neko sanjsko sliko, ah ja, o svojem sanjskem moškem. Jah...tudi tiste, že oddane, si lahko fantazije pripravijo, za primer drugega poskusa sreče v partnerstvu.
Mah ja...vsak, ki me pozna, vsaj malo bolj ve, da moj princ igra na klavir, ne tako, da si na brzake zakupi ure klavirja...ampak ono, da živi z njim, da včasih ob večerih naslonjen na tipke, zaspi in se ves zaliman sredi noči prestavi na bolj mehko podlago za spanje.
Drugi je vokal. Glas, ki 'preglasi' vse atribute lepe in privlačne riti, zavajujočih oči in skrb vzbujajočih ustnic.
Ah...včasih smo se kot mladiči spraševali kaj je bolje.....če bi že moral izbirat...ne slišat...al ne videt...
Ne upam, si odgovarjat na tovrstna vprašanja, pa vendar je glas eden izmed najbolj seksi produktov človeka.

Sem v službi. V naši Domači štacuni.
Slonim na pultu...s tisti firtuhom na sebi...preverjam stanje zaloge na kompu in se smejim bedarijam, ki mi jih frendica pošilja na telefon. Odprejo se vrata naše štacune, brez, da bi se obrnila rečem dober dan. Glas, ki odzravi mi je znan. Nikoli ne zardevam...zmeraj prebledim....in se spremenim v sekundi v neprivlačno bitje, ki je zgledalo, kot bi zagledalo duha.
Stopi noter on ( in ta trenutek upam, da ne bere tega =) )

Stala sem tam ob pultu, on pa je bral, rekel je, da bi mi rad nekaj prebral ...in je  bral in bral. Pomembnost besed se je razblinila takoj, ko je odprl usta.
Stala sem 'zadeta' od vseh vplivov nepričakovanega 'obiska'
Mislim, da sem danes še zmeraj pod vplivom tablet zaradi doletenega heksnšusa.....
Pišem pa to tudi zaradi petka, ob petkih je posebn vajb, ki vpliva na počutje celega prihodnjega tedna.
Ne bom na koncu napisala, da sem se zbudila in prišla k sebi, lahko pa z lahkoto povem, da imam zarad takih viziterjev....najbl luštno službo na svetu. Za njim stoji naša zlata stranka in se mi smeji izza njegovega hrbtna. On se poslovi, jaz pa v glavi razmišljam zakaj moram zmeraj ob kočljivih trenutkih mojih izpolnjenih želja ostati tiho.
Vrata se zapro in notri vstopi dekle. Moja frenda s kavo.
Začnem ji pripovedovat o orglah, o ljudeh, ki igrajo s takšnim zanosom na njih, da te odnese...o tipu, ki bere ... o knjigah....o občutkih, da še kdo šteka, da je seksi vse prej, kot v sekundi do nagega slečeni ljudje..............
                          Predigra je lahko beseda in ne nujno zgolj dejanje v sekundi slečenega človeškega telesa. (grozna sem I know =) )

Se peljem včeraj iz plesnih...to pomeni po jesenskem času že sredi noči, gledam luno, razmišljam o svojih lesenih nogah in krivim lunine vplive za moje neujemanje s posluhom oz posledično s plesno glasbo.
S telefonom krilim po avtu in se v miru vozim po obvoznici proti domu, lovim luno, ki v živo zgleda tako zelo krasna, telefon mi jo popači in se potolažim zakaj moja 'lepota' izgine tudi takoj v trenutku ujetem s fotko.
V tistem nekdo maha na moji desni. Policija. Kažejo naj zavijem in ustavim. Mi dajo pihat, piham nula nula in nato reče, da mi bo nekaj prebral....
planem v smeh...bil je mlad, morda ni vedel ničesar na pamet...mi začne brat o pravilniku, v katerem je prepovedano vozit s telefonom v roki, jaz pa razmišljam, kako očitno oddajam neke vibracije, da ljudje vedo, da imam rada, če mi kaj prebirajo. (ok....policijskih zapisnikov pač ne)
=)

Mu hitim razlagat, da telefon sem zgolj slučajno prijela v roko...da mi tako in tako ne dela, ker je prazna baterija. V tistem pogledam v telefon in telefon mrkne. Razkazujem mu telefon in mu razlagam naj pogleda, da vendarle ne dela in kako bi se js lahko pri vožni motila z njim, če ima prazno baterijo in ne funkcionira.
Takrat na radiu zaslišim čisto potiho predvajano pesem, nasmejim se. Neka energija si misli, v svetu sigurno obstaja.
 
 
Policaj mi zaželi varno vožnjo in lahko noč. Gospa, tokrat vam naj bo, mi reče.
 
Polna luna je kul...danes sem bla čisto po nepotrebnem preveč tečna. Očitno, če nekaj verjameš se vse zgodi. =)
Razen policajev...ti so uleteli po nepotrebnem.
 
 Tudi vi...mejte en krasen petek
                                                                          TaFajnaUrška

Komentarji