STE KDAJ BRALI ŽENITNE OGLASE.........


Zdaj jih lahko gledate v novi gledališki predstavi.Osemindvajsetega tega meseca, v kraju Grad ob osmi uri zvečer.
Že tko rada hodim v gledališče, če pa je delo na odrskih deskah posledica pridnih rok, nog in glav mojih prjatlov, Facebook friendov, znancev ipd., pa še toliko  prijetneje zavit na prvi stol pod oder.
Sem z veseljem sprejela povabilo drage Dunje na predstavo, a me je ustavil datum. Škoda, na več koncih hkrati še ne znam bit.
Ker pa nisem edina, ki bi jo znalo to zanimat, delim še z vami, kakšno besedo več o predstavi.

Se spomnim še jaz, ko smo bentili in sem ujela na uhe, da moški igralci z leti pridobivajo na svojih vlogah, na ženske igralke pa se zna kr pozabit. Ne me pretepst, če splošna praksa ne poteka tako pri nas...a skozi uhe mi je prišla takšna informacija.
Se borim proti temu oz. že živim tko....da tud ženske duše pridobivamo z leti na privlačnosti in ne samo moški, ki jim sivi lasje dodajajo privlačnejšo noto in dodano vrednost.

No tkole, Dunja Zupanec, diplomirana igralka in tekstopistka, ki vrsto let že deluje v SNG Drama Ljubljana, SNG Drama Maribor, Mestno gledališče Koper ter Ptuj, Lutkovno gledališče Maribor, Talija v Celju, Off produkcije z Živadinovom, JSKD, sinhronizira risanke na Pop tv in RTV Slovenija, če bi dobro premislila, bi lahko sigurno še kaj dodala. Pa naj me v komentarju kdo popravi in bomo nadaljevali tam razpravo.
Z veseljem.

Prestava na katero Vas vabim je duhovita črna komedija, ki se prične z romantičnim zmenkom v dvoje, ki prerase kasneje v 'trojček', ki ga prekine nenaklepen umor.

Dunja pravi, da je predstava malo retro. Postavljena v sedemdeseta. Hlače na zvonec, široki ovratniki, zimzelene melodije ter veliko smeha.

Povedali so mi, da se na vajah non stop smejijo. Da je smeh najbolj zvest spremljevalec ob njihovem kreiranju likov.

Vsak lik ima prednosti in vsak ima slabosti....mi pa iz njih potegnemo največ in jih prikažemo v luči, ki je privlačna za gledalce.

Krivci za predstavo ŽENITNI OGLAS so naslednji:

Režija in besedilo: Dunja Zupanec
Glasba: Nejc Kovač
Scenografija: Tara Šenveter
Kostumografija: Edita Lindner
Luč: Sandi Žuran
Tehnična podpora: Luca Paramidani
Igrajo:
Matilda: Danica Kardoš
Milan: Boštjan Sinic
Gregor: Matej Mertuk

Priznam, malce bi me lahko pribili na sramotilni steber, ker sem pomislila, da kdo ne bo vedel kje je kraj premiere omenjene predstave.
Grad na Goričkem. Pa kot mi je povedala prijateljica, ki je včeraj sedela na kavi ob meni, je v Sloveniji vse blizu, četudi to ne pomeni, da bodo ostali zgolj pri premieri.
Nadaljujejo s ponovitvo najprej v Beltincih...
pridejo pa pravijo, da tudi v kraje, ki so vseeno bliže Vam.
Več sigurno takrat, ko si predstavo uspem ogledat....tokrat pa zgolj toi toi toi, da bo premiera točno takšna, kot so si jo vsi skupaj zamislili.

                       
                                                               Fajn se mejte vsi
                                                                 TaFajnaUrška



Komentarji