TAFAJNAURŠKA GLEDA: ZNAN OBRAZ IMA SVOJ GLAS (JESEN 2017-II. ODDAJA)

                                                              Fotka: Pro Plus

Kraljestvo v obliki moje postle, prekrito z odejo, z Rozo spodaj in z mano ter s škafom kokic v roki. Tokrat s  posodico v kateri so nafilane bučnice in zraven taler z retro pridihom, kamor pljuvam ostanke.
Roza me gleda s svojim obrazkom in z razprtim gobčkom, s katerim nakazuje, da naj ji dam kako semenko vendarle. Njeni nastrelani zobki so ji zmeraj oteževali hranjenje s takšnimi, neprimernimi jedmi za psa. Zdaj je reva pri svojih devetih letih že ostala brez kar veliko zob...zdej ji gredo te bučnce bl od rok, nikjer se ji namreč več ne zataknejo.



Ob nedeljah sem rada doma. Zvečer, ko se vse umiri in bi po pravem naj imela traume pred novim delovnim tednom. Meni resnično gre po glavi le izračun, koliko časa mi bo ostalo za spanje. Še nedolgo nazaj sem rabila izredno malo spanca....kakšno leto je spanje moj najljubši nočni hobi. Uživam. Priznam.

Te transormacije naših ustvarjalcev v zvezde svetovnega kova. Zabavno mi je, priznam. Avdič je simpatičen dodatek, ki se ga splača poslušat, če te nastopajoči nehajo zabavat. Zmeraj me veseli, ko se neham sekirat, da bi se kdaj ne zmogla več smejat.

Da skočim k dejstvu in k tokratni nedeljski oddaji Znan obraz ima svoj glas.

Marijan Novina. On je bil zmeri kt tip blazno zanimiv. Če drugje ne, sem ga dostkrat ujela v tračarskem časopisju. Fant, ki zgleda popolnoma drugače, kot po moje v resnici je. Ga ne poznam. Deluje takšen, da se ne bi ravno družla z njim. Hrust, tak jebi veter odnos do vsega, ko pa ga vidiš kako se loti vseh zadev za katere se odloči. Svaka čast mu. Ma jajca. Tisto kito odrezat, ki ti raste dlje od dvajset let, jih sigurno zahteva. Jajca namreč, njegova, domača. Kasneje se vprašaš, če je bilo vredno za preobrazbo, ki ni na rit vrgla sodnikov. Škoda. Marijan Novina je super. Ne vem, moment, ko mu je Avdič odrezal kito, me je presunil. Lepo. Tega ni dopustil, da bi očaral koga, zadovoljil in dokazal se je sebi. Sigurno. Lepo. Na odru je zaživel. Bil je top....ve kaj dela. Krasen je.

Ljubica je bla top vrtnar. Malo manj sexy kot Saša Vrtnar a vendar dovršen nastop, dobro naštudiran in lepo izpeljan. Izjemen poudarek je dala gibom med nastopom, tokrat moškim seveda. Glas ji bolj paše ženski. Ujela pa je point šova, ki je zabava. Dober je muvala. Fajn. Moški bit ni enostavno, je povedal eden izmed žirantov v oddaji, Gojc. Ljubica, bravo.  

Nika je bla kot Elsa krasna. Bravo. Le nimam pojma zakaj so jo z masko tako blazno postaral. Sej Elsa ni ena strara, osivela bejba, ki poje kot vsaj po srcu navihan otrok. Glas in perform je bil top. Tud lahko, da izgled, a meni tokrat ni potegnil.
Je pa res, da o Elsi ne vem ogromno. Morda lahko izpostavim le to, da vem, da se že leta kupuje izdelke z njenim motivom za rojstnodnevne otroške zabave.

Klemen je bil kot Shakira, moški, ki se je oblekel v žensko in izgledal kot kurbica, ki je po seksu z neprivlačnim, objestnim tipom zbežala iz sobe v motelu nastanjenem ob samotni cesti zraven bencinske črpalke.

Lea Sirk je bla fenomenalna Taylor Swift. Luštna in ravno prav usekana. Simpatičen izgled, dober vokal. Fajn jo je skinala. Tko mim grede je zgledal a je izpadl vrhunsko. Zelo fajn.

Obožujem osemdeseta. Anine nisem gledala. Poslušala sem in zapela skupaj z Doris Dragovič. To so tako nostalgični trenutki, ko te vrže nazaj pred špegu, kjer sem tud jaz s krtačo v roki stala  in nstopala. Anina vrh. Hvala ti za Doris.

Despacito je bil fajn. Tok verzij, da bl si svoj ... bl izpade vredu. Šinkovec in Sešek sta bla kul...točka kt zaključni prizor iz kakega najstniškega muzikala.

Narežala sem se. Moj kamen, ki mi sicer služi za dodaten nasmeh je tokrat lahko ostal nedotaknjen.

                                          

                                                                
                                                                 Tnx....bodite fajn
                                                                     TaFajnaUrška

Komentarji